«نمره۲۰ کابینه» به «هلوی دولت» پیوست
تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:وزیر,بهداشت,عقاب نیوز, | 7:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دولت - روزنامه خراسان نوشت:

  • ماجراي عزل و نصب هاي گاه و بي گاه و بعضاً متعدد و تأمل برانگيز آقاي احمدي نژاد گويي به سريال بي انتهايي تبديل شده که حتي تا چند ماه آخر دوره رياست جمهوري وي ادامه پيدا کرده است.
  • عزل و نصب هايي که گاه نه تنها علتش براي افکار عمومي و رسانه ها روشن نمي شود بلکه حتي براي بسياري از نمايندگان و مسئولان و حتي بعضي همکاران نزديک آقاي احمدي نژاد، آشکار نمي شود. و البته که عزل و نصب دقيق و هر تصميم مدبرانه و مصلحت انديشانه حق رئيس جمهور و هر مديري است ولي شکل و محتواي برخي نامه هاي عزل و نصب و تفاوت هاي زمين تا آسماني برخي حکم ها مثل حکم انتصاب چندي پيش آقاي مشايي با ديگر مديران آقاي احمدي نژاد در کنار برخورد آن چناني با برخي عزل شدگان از برخي استانداران بگيريد تا برخي وزيران که به دلايلي که خودشان مي دانند حتي در جلسه توديع خود شرکت نکردند، مسئله تأمل برانگيزي است که حتي در چند ماه آخر رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد حل نشده است.
  • اگر ماجراي عزل وزير بهداشت که اولين وزير زن در جمهوري اسلامي بود و به هنگام انتصاب و گرفتن رأي اعتماد از مجلس براي او، آقاي رئيس جمهور صحبت هاي زيادي کرد و بهره هاي سياسي فراواني نيز براي خود تصور و تصوير کرد، به خاطر قصور جدي وزير در مسئله مهم و حياتي گران و کمياب شدن بسياري از داروها بوده است که بايد به آقاي رئيس جمهور به خاطر اين قاطعيت دست مريزاد گفت و اي کاش چنين تصميمي را در جريان فساد بزرگ 3 هزار ميليارد توماني براي مديران و وزيري که اين تخلف در زيرمجموعه آنان انجام شده بود مي گرفت اما اگر اين برکناري به خاطر برخي حاشيه ها و شبه خبرهايي که طي دو سه هفته اخير شنيده مي شد باشد، جاي بسي تأمل در چنين تصميماتي است. آن هم براي وزيري که خود آقاي احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاران همين چندي پيش به او نمره 20 داده بود و خلاصه نمره 20 کابينه هم به «هلوي دولت» پيوست اما نکته قابل تأمل تر اين که آقاي معاون اول همين چند روز پيش در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره خانم دستجردي به صراحت در جلوي دوربين ها گفته بود تا آقاي احمدي نژاد هست خانم دستجردي هم هست! اما چه زود همه ديدند که حرف آقاي معاون اول اصلاً درست از آب در نيامد و اين يکي ديگر از شاهکارهاي دولت و عزل و نصب هاي آقاي احمدي نژاد است که حتي معاون اول او از تصميم رئيس جمهور خبر ندارد که اين مسئله نيز خود 2 پيام منفي دارد، اول، پيچيده بودن و يا غيرقابل پيش بيني بودن و يا... تصميمات آقاي احمدي نژاد و دوم، بي خبري حتي معاون اول از برخي تصميمات آقاي رئيس جمهور.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: