آل هاشم:دافوس‌مرکز اتحاد فرماندهان‌ارتش
تاريخ : 17 / 7 / 1391برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: دافوس مركز اتحاد مديران و فرماندهان فعلي و آتي ارتش جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين آل هاشم در هفتاد و هفتمين سالگرد تاسيس دانشگاه دافوس با نام بردن از خدمتگزاران، پيشكسوتان، اساتيد و فرماندهان اين دانشگاه در سال‌هاي گذشته و هم اكنون، اظهار كرد:‌ دافوس به بركت اين افراد به حالت فعلي باقي مانده و روز به روز رشد كرده است.

وي با ياد آوري ايام گرامي‌داشت دفاع مقدس اظهار كرد: تاريخ 8 سال دفاع مقدس پر از مرداني است كه با رشادت و غيرت سرود عشق را زمزمه كردند و در ميان غوغاي مادي‌گراي جهان معنويت را با زيباترين جلوه‌هاي ايثار و گذشت نمايان نمودند و نبايد اين عزيزان را فراموش كرد.

آل هاشم تاكيد كرد: اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ايثارگران به خوبي براي مردم تبيين شود و فقط به بيان كليشه‌اي و سطحي محدود نشود، بهترين و بيشترين نتايج را به دنبال خواهد داشت.

وي افزود: همه‌ي ما مديون شهدا، جانبازان و ايثارگران دفاع مقدس هستيم و يكي از راه‌هايي كه مي توانيم به اين عزيزان اداي دين كنيم، شناساندن همه جانبه اين خوبان به نسل حاضر و جوان جامعه‌ي ماست.

آل هاشم با بيان اين‌كه يكي از خصوصيات انسان، فراموشي ، غفلت و سرگرم شدن به زندگي روزمره است، خاطر نشان كرد: بايد نسل جوان را با شهدا و ايثارگران آشنا كنيم و آرمان‌هاي اين عزيزان را به خوبي در جامعه ترويج كنيم و بدانيم يكي از كاركردهاي چنين عملي گسترش معنويت و كاهش فساد و ناهنجاري در جامعه خواهد بود.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به تاريخچه‌ي تشكيل دانشگاه دافوس گفت: توجه ويژه به آموزش‌هاي مشترك، و تغيير آيين‌نامه‌ها از جمله ويژگي‌هاي دافوس بعد از انقلاب است.

وي گفت: افسران دانش آموخته دافوس افسراني ولايت مدار ، متخصص و متعهد و داراي مديريت نظامي و روحيه‌ي خود باوري هستند و امروز يكي از بركات دافوس اين است كه اعتقاد به تعامل با مراكز علمي و دانشگاهي سراسر كشور دارد و در اين راه تلاش‌هاي فراوان مطالعاتي انجام داده است.

آل هاشم با بيان اين‌كه دافوس مركز اتحاد مديران و فرماندهان فعلي و آتي ارتش جمهوري اسلامي ايران است، خاطر نشان كرد: دافوس با فرماندهان دلسوز و متعهد پس از انقلاب اسلامي و با همراهي روحانيت و تشكيلات عقيدتي سياسي و همچنين تشكيلات سازمان حفاظت از اطلاعات، مهد پرورش فرماندهان عالي رتبه‌ي ارتش جمهوري اسلامي است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات رخ داده در منطقه گفت: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري هم اكنون و در مقطع فعلي شاهد يك پيچ بزرگ تاريخي هستيم كه بدون ترديد آينده‌ي جهان اسلام و مسلمانان را تحت تاثير قرار مي‌دهد و اين تحولات و موج بيداري اسلامي به دليل برخورداري از ماهيت اسلامي منافع دشمنان ما را با چالش مواجه كرده است و در اين راستا به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي بيش از سايرين بر منافع و امنيت خود احساس تهديد مي‌كنند.

وي در ادامه با بيان اين كه ماهيت جمهوري اسلامي جهان اسلام را متاثر ساخته و پيام بيداري بخش اسلام از سوي كشور ما به خوبي صادر شده است، گفت:با اين وجود كينه و خصومت دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ، اما به حول و قوه الهي دشمنان در اين مرحله نيز به اهداف خود نمي‌رسند و پيروزي از آن مسلمانان خواهد بود.

آل هاشم همدلي و اطاعت محض از اوامر فرماندهي كل قوا و توجه ويژه به جوانان را ضرورت دانست و گفت: دشمنان يك روز قرآن را به آتش مي‌كشند و يك روز هم به ساحت پيامبر عظم‌الشان اسلام جسارت مي‌كنند. البته اين چيز تازه‌اي نيست و اين جنايت‌ها ادامه‌ي همان مسيري است كه از زمان پيامبر اسلام (ص) شكل گرفت، اما ديديد كه يك موج عظيم جهت جلوگيري جسارت به ساحت پيامبر اسلام (ص) آغاز شد.

وي همچنين با بيان اين كه آخرين حربه‌ي دشمنان عليه نظام ما تحريم اقتصادي و فشارهايي است كه اين روزها بر ما وارد مي‌شود، گفت: البته در اين قضايا افراد اخلال‌گر و سود‌جو هم به حركت دشمن كمك مي‌كنند.

وي گفت: اين طور نيست كه همه اين فشارها به خاطر تحريم باشد، تحريم‌ هم موثر است، اما افراد سودجو و اخلال‌گر به اين حركت‌ها كمك مي‌كنند، به هر ترتيب ما از اين مرحله هم به لطف خدا عبور مي كنيم منتها گذر از اين مرحله مقداري صبر و استقامت و توجه به توصيه‌هاي رهبر عزيزمان را مي‌خواهد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: