تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 9:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: در شهریور ماه سال 1357 بود. هم زمان با گرمی آفتاب، خشم آتشفشان مردم گرم تر از گذشته شده بود. دولت برای مهار خشم مردم از تمام توان خود استفاده کرده بود و در شهر اعلام حکومت نظامی کرده بود.

خبرگزاری فارس: تنها شهید ارتشی در جمعه سیاه چه کسی بود

 



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 8:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اعزام متقاضیان دارای اولویتهای 300 تا 600 که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده از سال 92 آغاز و حدودا تا سال 1399به طول می‌انجامد.



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 10:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: «اسفندیار احمدیه» پدر انیمیشن ایران عصر امروز در سن 83 سالگی در بیمارستان سجاد درگذشت.

خبرگزاری فارس: پدر انیمیشن ایران درگذشت

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «اسفندیار احمدیه» پدر انیمیشن ایران عصر امروز در بیمارستان سجاد در تهران درگذشت.

بنابر این گزارش، بیمارستان سجاد علت فوت این هنرمند باسابقه کشور را بیماری خونی اعلام کرده است.

اسفندیار احمدیه متولد 1307 در تهران بود و در سال 1336 فعالیت خود را در وزارت فرهنگ آغاز کرد؛ وی از سال 1374 در شرکت فرهنگ وهنری صبا فعالیت داشت.

از کارهای انیمیشن که او انجام داده است می توان به ملانصرالدین، قمر مصنوعی، موش وگربه، نارنج وترنج، خوشه گندم، اردک حسود، شکار ماه، ملک جمشید، آدم شاخ درمیاره، سگ طمع کار و پیدایش آتش اشاره کرد.

مهمترین کار وی پروژه عظیم رستم واسفندیار بود که از سال 1374 شروع شد و در 4 قسمت 20 دقیقه ای در شرکت فرهنگ وهنری صبا تهیه شد.



تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"خالد العطیه" که به همراه "احمد داوداوغلو" در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران شرکت کرده بود با مخالفت با هرگونه حمله نظامی به ایران گفت که تحریمها شرایط را وخیم تر می کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 12:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کارگردان فیلم "زندگی خصوصی" که یکی از دیالوگ های مکرر و شعاری فیلمش "برتری اخلاق بر احکام در دین اسلام" بود در واکنش به انتقاد یکی از اهالی رسانه گفت: خدا گفته است هرگاه به ابلهی رسیدی به او سلام کن؛ پس من به شما سلام می‌کنم.

به گزارش مهر، چهارمین نشست از چهارمین روز اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلم فجر به فیلم "زندگی خصوصی" به کارگردانی محمد حسین فرحبخش اختصاص داشت.این نشست با حضور کارگردان محمدحسین فرحبخش، عبداله علی‌خانی تهیه‌کننده، اصغر نعیمی فیلمنامه‌نویس، آریا عظیمی‌نژاد سازنده موسیقی و نیما حسنی‌نسب در جایگاه منتقد با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

در ابتدا فرحبخش گفت: این فیلم فضایی دراماتیک دارد و محتوایش سیاسی و اجتماعی نیست. فیلمنامه با ۱۱ بار بازنویسی مسیر خود را انتخاب کرد و انتخاب بازیگران با توجه به دیالوگ‌ها و تصویری که در فیلمنامه مشخص شده‌بود صورت گرفت.



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 12:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا



تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 9:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: خط تولید فرآورده‌های آنتی بادی دارویی که تولیدکننده یکی از جدیدترین نوع داروهای بیوتکنولوژیک و دومین کارخانه تولید عامل خونی «فاکتور 7» ویژه بیماران هموفیلی در دنیاست، با حضور رئیس جمهوری به صورت رسمی افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: دومین کارخانه تولید فاکتور 7 خون دنیا در ایران افتتاح شد
رئیس جمهوری همچنین از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران این شرکت در جریان مراحل طراحی، احداث و بهره برداری از آن قرار گرفت.این شرکت در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع و با زیربنایی حدود 17 هزار متر مربع دارای 4 هزار متر مربع فضای مخصوص سایت های تولید دارو در 5 بخش مجزا است.ظرفیت تولیدی این شرکت با توجه به بهره‌گیری از سیستم‌های کشت سلولی ویژه با چشم انداز برآورده ساختن نیازهای ایران و دسترسی به بازارهای منطقه و دنیا طراحی شده و با تولیدات این شرکت بالغ بر 120 میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل قطع واردات دارویی حاصل شده و پیش بینی می شود در یک برنامه 5 ساله به صادراتی بالغ بر 70 میلیون دلار در سال دست یابد.بخش کشت سلولی با تکنولوژی بیوراکتور؛ 2- بخش کشت سلولی با تکنولوژی رولر؛ 3- بخش فرمولاسیون، بسته‌بندی با ظرفیت 36 میلیون ویال در سال و سرنگ‌های از پیش پرشده با ظرفیت 33 میلیون سرنگ در سال؛ 4- بخش پایش کیفی مجهز به روزآمدترین روش های دستگاهی آنالیتیکال؛ 5- بخش تحقیق و توسعه که دارای چندین نوع متفاوت بیوراکتور و دستگاه های پالایش و آنالیز پروتئین‌ها

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه با حضور در محل یک شرکت دارویی که از مدرنترین و جدیدترین خط تولید نسل داروهای بیوتکنولوژی را به صورت رسمی افتتاح کرد.

 

این شرکت از ۲ سال پیش به دنبال تلاش جمعی از متخصصان و اندیشمندان صنعت بیوتکنولوژیک دارویی و با هدف تولید داروهای نوترکیب و بالاخص آنتی بادی‌های مونوکلونال دارویی پایه گذاری شد و امروز پس از دو سال تلاش بی‌وقفه، گذر از تحریم‌های همه جانبه و با رعایت دقیق‌ترین استانداردهای بین‌المللی به ثمر رسیده است.

 

 کارخانه تولید داروهای بیوتکنولوژی ریوژن زیست دارو نهمین کارخانه از این نوع در دنیا از جهت وسعت و سرمایه گذاری بوده و پس از تنها کارخانه‌ای که در دانمارک عامل خونی «فاکتور 7» ویژه بیماران هموفیلی را تولید می کند، دومین کارخانه از این نوع در دنیا است که در حال حاضر برای 60 نخبه و تحصیل کرده عرصه دارویی کشور و 500 نفر دیگر اشتغال ایجاد کرده است.

 



تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 4:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گروهی از چتربازان ایرانی و خارجی بزرگترین پرش دسته جمعی در غرب آسیا را از فراز برج میلاد تهران انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر،33 چترباز ایرانی به همراه مارتین داماس چترباز کانادایی صبح فردا (دوشنبه 17 بهمن ماه) و در صورت مساعد بودن هوای پایتخت از فراز برج میلاد پرش دسته جمعی (بیس جامپ) خود را انجام می دهند.

پرش چتربازان از فراز برج میلاد تهران باهمکاری برج میلاد تهران و انجمن ورزش های هوایی کشور برگزار می شود.
چتربازان کشور از ارگان های مختلف هواپیمایی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، انجمن ورزش های هوایی و با هدف بر قراری صلح جهانی اقدام به این کار کرده اند.

این برنامه فردا دوشنبه ساعت 9 صبح از فراز برج میلاد تهران اجرا می شود.



عقاب نیوز:

رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در انتخابات نباید اغراض شخصی و گروهی را در نظر گرفت افزود: کسی را انتخاب کنید که به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه وفادار باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 12:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: « اگر موضوعاتی که برخی از دوستان در نشریات نوشته‌اند مبنی بر اینکه اگر برخی افرادی که با رانت و قدرت ارتباط دارند، یک تا سه میلیارد برای برخی از حوزه‌ها اختصاص داده‌اند، دیگر باید فاتحه مجلسی که به حال مردم، کشور و انقلاب مفید باشد را خواند.»



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 12:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، معترضان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به تحریم های امریكا علیه ایران شدند و همچنین ترور دانشمندان هسته ای كشورمان را به شدت محكوم كردند.

عصر شنبه صدها نفر از مردم این شهر با راه اندازی تظاهراتی بزرگ ضمن مخالفت شدید با هرگونه تهدید حمله نظامی به كشورمان، از دولتمردان خود خواستند تا هرچه سریعتر به تحریم های غیرقانونی خود علیه ملت ایران خاتمه دهند.


سارا فلاندرز رییس گروه اقدام بین المللی ضد جنگ به عنوان بانی برگزاری این اعتراضات در حاشیه تظاهرات نیویورك، گفت كه راهپیمایی علیه سیاست های ضد ایرانی آمریكا در بیش از 50 شهر برگزار شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:ماهواره,رهگیری,نویدعلم و صنعت,عقاب نیوز, | 12:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

امكان رهگيري موقعيت لحظه‌يي ماهواره ايراني «نويد علم و صنعت» و آگاهي از جزئيات فني و مداري ماهواره با مراجعه به وب سايت جهاني رهگيري ماهواره ها براي عموم علاقمندان فراهم است.

به گزارش ايسنا ماهواره «نويد»، سومين ماهواره بومي ايراني که تمامي مراحل طراحي، ساخت، تجميع، آزمايش و آماده سازي براي پرتاب آن در داخل کشور انجام شده بامداد جمعه همزمان با دهه فجر و در آستانه روز ملي فناوري فضايي با موفقيت به فضا پرتاب و در حال حاضر در حال گردش در مدار زمين است.

علاقه مندان برای دیدن موقعیت آنلاین این ماهواره میتوانند به آدرس http://www.n2yo.com/?s=38075‬‫  مراجعه کنند





تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:دیدار , علی , مطهری , مرجع , تقلید, | 7:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

علی مطهری و همراهانش در دیدار با آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی و سبحانی در رابطه با وضعیت حساس کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم ایفای نقش بیشتر مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در مسایل جامعه به گفتگو پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:استقلال,مصاحبه, | 7:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بازيكنان تيم استقلال كه پيش از اين توسط حضور پورحيدري، سرپرست تيم از انجام مصاحبه منع مي شدند، اين بار مسئولان تيم استقلال براي پرهيز از حاشيه و حرف و حديث از انجام مصاحبه جلوگيري كردند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران: اعضاي تيم استقلال با شرايط ايده آلي روبرو نيستند آنها روحيه لازم را براي تمرين كردن ندارند و بازي با سايپا و ديدار پلي آف ليگ قهرمانان نيز براي آنها در پيش است.
 
اعضاي باشگاه استقلال در غياب مدير عامل تيم چنين تصميمي را اتخاذ كردند و از نفرات خواستند كه كسب روحيه كنند و به مسائل اطراف توجهي نداشته باشند. 



تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:عجیب ترین,ازدواج,عقاب نیوز, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد.

روزگار نو (rouzegareno.ir)، به نقل از گلوبال پست نوشت، یک زن خون آشام که نامزدش را برای نوشیدن خونش کشت و یک مرد آدم خوار که همسر خود را کشت و گوشتش را خورد ، در یک بیمارستان روانی ، عاشق یکدیگر شده و می خواهند ازدواج کنند.

ایسکاین جانسن 33 ساله و میشل گوستافسون 23 ساله هم اکنون در مکانی با امنیت بالا به نام "کرسودن" نگهداری می شوند.



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت ناوگروه هجدهم، گفت: این ناوگروه شامل ناو خارک و ناوشکن شهید نقدی و با همراهی گروهی از دانشجویان دانشگاه امام نوشهر، صبح امروز در بندرجده پهلو گرفت.

به گزارش فارس،‌ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم رونمایی از کتاب "نیروی دریایی نیروی راهبردی" که صبح امروز شنبه برگزار شد،‌ با بیان اینکه این کتاب می‌تواند به عنوان یک مرجع مورد استفاده نیروی دریایی قرار گیرد، گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور در دریاهای آزاد و اقتدار کشور و همچنین دیگر تدابیر و فرمایشات ایشان درباره نیروی دریایی به صورتی است که راه را برای یک قرن دیگر نیز مشخص کرده است.

وی افزود: این کتاب به تدریج در سال‌های آینده تکمیل خواهد شد. ایران برای رسیدن به قله 1404 باید از این تدابیر استفاده کند و من مطالعه کتاب "نیروی دریایی، نیروی راهبردی" را برای همه ستادها و نیروها پیشنهاد می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص جایگاه و اهمیت دریا برای هر کشور و به خصوص ایران اظهار داشت: دریا از بُعد اهمیت دفاع استراتژیک و جنبه‌های اقتصادی منابع دریا، انتقال فرهنگ، تجارت دریایی، سازندگی و توسعه پایدار در هر کشور دارای اهمیت است.

سیاری با اشاره به ماموریت ناوگروه هجدهم ارتش، گفت: این ناوگروه شامل ناو خارک و ناوشکن شهید نقدی و با همراهی گروهی از دانشجویان دانشگاه امام نوشهر در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری برای حضور در دریاهای آزاد و برای نشان دادن اقتدار کشور، صبح امروز در بندرجده پهلو گرفت.

وی با تاکید بر تلاش نیروی دریایی در جهت اجرایی کردن تدابیر مقام معظم رهبری برای حضور در دریاها، افزود: این ماموریت چند روز پیش آغاز شده است و هدف از اعزام این ناوگروه به دریای سرخ و بندر جده، نشان دادن اقتدارنظام جمهوری اسلامی  ایران در عرصه آب‌های ازاد و مقابله با ایران هراسی است و ماموریت این ناوگروه 70 تا 80 روز خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پیام ما برای همه کشورهایی که با آنها رفت و آمد می کنیم پیام صلح و دوستی است، ادامه داد: در این ماموریت نیز امروز دید و بازدیدهای مختلف فرماندهان ناوگروه و دانشجویان، با هم ردیفان خود و دید و بازدید رسمی از بندر جده در دستور کار است و پس از توقف چند روزه ادامه مسیر خواهند داد.

سیاری در ادامه به رزمایش ولایت90 اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش ما به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم از جمله اینکه عزم و اراده جدی نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی در منابع و منافع کشور و توان دفاع و بازدارندگی نیروی دریایی نشان داده شد.



تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:زلزله,گیلان,عقاب نیوز, | 7:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران - زمین لرزه ای به بزرگی 5 / 4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر ) شنبه شب حوالی بندر انزلی - گیلان را لرزاند .

1390/11/15 - 09:16

به گزارش ایرنا به نقل از شكبه های لرزه نگاری وابسته مركز لرزه نگاری كشوری موسسه ژئو فیزیك دانشگاه تهران؛ این زمین لرزه در ساعت 23 و 34 دقیقه و 13 ثانیه به وقوع پیوسته است .

مختصات جغرافیایی این زمین لرزه به عرض شمالی 68/ 37 طول شرقی 71 / 49 بوده است .

تاكنون از خسارات و تلفات احتمالی گزارشی به دست نیامده است .



عقاب نیوز:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس:

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد: مواضع ضدصهيونيستي رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخير موجب احساس غرور و شادي دنياي اسلام شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،                    

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم، صبح امروز در جمع كاركنان و مديران سازمان عقيدتي سياسي ارتش، ضمن تبريك به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولي‌عصر(عج) و فرارسيدن 19 بهمن روز نيروي هوايي، گفت: كاركنان قهرمان نيروي هوايي ارتش در بيعت تاريخي‌شان در سال 57 بصيرت خود را قبل از پيروزي انقلاب اسلامي به اثبات رساندند.

وي با بيان اينكه "بصيرت ارتش در سرعت گرفتن پيروزي انقلاب نقش مهمي داشت"، رهبري امام(ره)، حضور مردم در صحنه‌ و تاسي از آموزه‌هاي مكتب اسلام را در تحقق و بقاي انقلاب اسلامي موثر دانست و افزود: نظام اسلامي موجب عزت، سيادت و سروري مردم ايران و همچنين پيشرفت و قطع وابستگي كشور شد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه روز گذشته تهران افزود: معظم‌له مواضع جمهوري اسلامي ايران در قبال اتفاقات منطقه‌اي را بيان كردند و ادعاي سران كشورهاي عربي از جمله بحرين، مبني بر دخالت كشورمان در امور داخلي آنان را بسيار زيبا رد كردند.

آل هاشم همچنين خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب در بياني بسيار صريح و قاطع حمايت ايران از جنبش‌هاي ضدصهيونيستي در جهان را اعلام كردند كه اين مساله موجب احساس غرور و شادي دنياي اسلام است.

به گزارش ايسنا، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش امروز همچنين در مراسم رونمايي از كتاب «نيروي دريايي، نيروي راهبردي» حضور يافت و گفت: با هدايت‌ها و تدابير راهبردي مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا و نيز همت آحاد فرماندهان و كاركنان دريادل نيروي دريايي ارتش، امروز اين نيرو در دل مردم ايران اسلامي جاي دارد.

آل‌هاشم ضمن تبريك ايام‌الله دهه فجر اظهار كرد: يكي از عوامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي، رهبري امام(ره) و همراهي و پيروي مردم از ايشان بود، كما اينكه امروز نيز يكي از عوامل اصلي تداوم انقلاب و سربلندي نظام اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون، وجود مبارك مقام معظم رهبري و رهبري‌هاي داهيانه و تدابير حكيمانه معظم‌له در مسير پيشبرد اهداف نظام مقدس اسلامي است.

وي در ادامه با اشاره به تهديدهاي اخير دشمنان و يادآوري سخنان مقام معظم رهبري در ئانشكده افسري ارتش طي ماه‌هاي گذشته، گفت: سخنراني فرمانده معظم كل قوا در مراسم فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش، پاسخ كوبنده‌اي به ياوه‌گويي‌هاي دشمن بود و موجب عقب‌نشيني دشمنان شد.

 

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه، با تشكر از دست‌اندركاران تدوين كتاب "نيروي دريايي نيروي راهبردي" تصريح كرد: بازخواني و اجراي تدابير نوراني و ارزشمند مقام معظم رهبري همچون چراغ راهي براي دريادلان نيروي دريايي ارتش، موجب تحول و پويايي اين نيروي راهبردي شده است.

در ادامه اين مراسم نيز امير دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش، با اشاره به منافع راهبردي و كلان كشور در دريا گفت: مقام معظم رهبري از سال 61 تاكنون در بيانات، رهنمودها و تدابير ابلاغي به نيروي دريايي، همواره بر حضور مقتدرانه اين نيرو در دريا بويژه آبهاي آزاد تاكيد فرموده‌اند و ان‌شاء‌الله با تلاش و همت بيشتر در اجراي تدابير معظم له، بتوانيم نيروي دريايي راهبردي را محقق سازيم.

وي همچنين از پهلو گرفتن ناوگرو اعزامي نيروي دريايي ارتش ـ متشكل از ناو خارك و ناوشكن شهيد نقدي ـ در بندر جده عربستان خبر داد و افزود: علاوه بر حضور و ادامه مسير اين ناوگروه در درياي سرخ، ماموريت‌هاي ديگري نيز به اين ناوگروه ابلاغ شده كه متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسيد.

بر اساس اين گزارش، در ادامه مراسم، امير سرتيپ رضا خرم‌طوسي، رييس شوراي سياستگذاري تبيين نقش مقام معظم رهبري در ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز طي سخناني با تاكيد بر اينكه شاخص ما براي حركت و خدمت در نظام اسلامي، مقام معظم رهبري است، افزود: نيروي دريايي ارتش با تمسك بر اين شاخص و اجراي تدابير داهيانه معظم‌له، پيشرفت بسيار خوبي داشته و افتخارات متعددي بدست آورده است كه اميدواريم در ادامه اين مسير بيش از پيش موفق باشد.

به گزارش ايسنا، كتاب «نيروي دريايي، نيروي راهبردي» به همت دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبردي نيروي دريايي ارتش به چاپ رسيده است كه مجموعه‌اي از رهنمودها و تدابير فرمانده كل قوا در جمع فرماندهان و كاركنان نيروي دريايي ارتش از سال 1360 تا تيرماه سال جاري است.



تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مركز لرزه نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به قدرت 6/3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین بامداد امروز حوالی قصرشرین در استان كرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه در ساعت 2 و 17 دقیقه و 29 ثانیه در موقعیت جغرافیایی 77/34 عرض شمالی و 62/45طول شرقی رخ داد.

زمین لرزه دیگری نیز در ساعت 22 و 37 دقیقه و 35 ثانیه به قدرت 8/3 ریشتر حوالی مراوه تپه در منطقه مرزی استان گلستان و تركمنستان را به لرزه درآورد.