تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، در این مستند که به کارگردانی و تهیه کنندگی صادق داوری فر ساخته شده است بخش هایی از فعالیت های حوزوی، فرهنگی، دانشگاهی و زندگی شخصی رئیس ستاد اقامه نماز به تصویر درآمده است.

در مستند شیخ شوخ کاشی برخی اقوام نزدیک حجت الاسلام قرائتی درباره شخصیت مردمی و شوخ طبعی وی اظهار نظر کرده اند.

در بخشی از این مستند زمانی که حجت الاسلام قرائتی در حال خوابیدن است به تصویربردار می گوید وقت مردم را با اینگونه تصاویر نگیر زیرا غیر از قرائتی همه گربه های عالم نیز می خوابند.

بخش های مختلف این مستند به طور مکرر حضار را با خنده به واکنش واداشت.

همچنین در بخشی از این فیلم مستند 70 دقیقه ای همسر وی داستانی را تعریف می کند که زمانی سوار بر تاکسی است عده ای بدون اینکه وی را بشناسند داخل تاکسی مدعی می شوند که قرائتی سه زن دارد.

همسر حجت الاسلام قرائتی در ادامه خاطره اش می گوید از راننده تاکسی تقاضا کردم تا مرا تا درب منزل ببرد و گفتم کرایه بیشتری می دهم تا به مقصد اصلی ام برسم.

وی هنگام رسیدن به درب منزل ناخداگاه به راننده تاکسی می گوید اینجا منزل آقای قرائتی است و من همسر ایشان هستم و او تنها یک همسر دارد که این سخن با واکنش و شرمندگی راننده تاکسی مواجه می شود.



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 8:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مطالعه‌ای 9 ساله در مرکز علوم سلامت دانشگاه تگزاس بر روی 5158 بزرگسال، ارتباط مثبتی را بین مصرف شیرین‌کننده‌ها و چاقی پیدا کرد. محققین این تحقیق نوشتند: «به نظر می‌رسد که شیرین‌کننده‌ها به جای این که با چاقی مبارزه کنند،‌ سوخت لازم برای آن را فراهم می‌کنند.»



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

مخابرات استان تهران در راستاي مشتري‌مداري و حمايت از مشتركان تلفن ثابت خود، طرحي به نام پيش‌پرداخت را به اجرا گذاشته كه به نفع اجاره‌نشينان است.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 11 / 1390برچسب:, | 11:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به دلیل بارش برف و برودت هوا، نوبت عصر تمام مدارس تهران امروز تعطیل است.

 
حمیدرضا مختارنژاد، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا، نوبت عصر تمام مدارس آموزش و پرورش شهر تهران در تمام مقاطع امروز تعطیل است.
 
به گزارش توانا، صبح امروز نیز به دلیل بارش برف، نوبت صبح تمام مقاطع تحصیلی بخش‌های روستایی مناطق 5 و 8 آموزش و پرورش شهر تهران تعطیل شد.



تاريخ : 19 / 11 / 1390برچسب:, | 11:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تنها یک جمله کافی بود تا در بازار التهاب ایجاد کند و مردم را به سمت خریدهایی بکشاند که شاید در هراس از کمبود کالا به سراغش می‌روند در حالی که کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و هم اکنون نیز عرضه روزانه ۵۰ هزار تن گوشت گرم در بازار آغاز شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 11 / 1390برچسب:, | 11:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تجربيات و بررسي ها روي گروهي از افراد نشان داد يك واكسن ارزان قيمت كه براي پيشگيري از بيماري سل استفاده مي شود مي تواند سيستم ايمني بدن را از حمله به سلولهاي لوزالمعده وايجاد بيماري ديابت باز دارد .
تحقيقات قبلي روي موش ها نشان داده كه واكسن B.C.G كه عليه سل به كار مي رود ، از تخريب سلولهاي مترشحه انسولين توسط سلولهاي T جلو گیری کند.سلولهای T جز و سلولهاي دفاعي بدن هستند .
اين كار باعث مي شود لوزالعمده بازسازي شده و مجدداً انسولين ترشح كند . آزمايش با ميزان بسيار اندك از واكسن ، افزايش موقت توليد انسولين را نشان داد.
تيم تحقيقاتي بيمارستان عمومي ماساچوست در حال حاضر مشغول آزمايش ميزان بيشتري از اين واكسن روي افراد بيشتري هستند.
اين تحقيق ، باور قديمي كه نشان مي داد در صورت تخريب سلولهاي بتاي لوزالمعده كه انسولين ترشح مي كنند ، اين غده براي هميشه از توليد انسولين باز مي ماند را زير سئوال مي برد.
تحقيق و يافته جديد نشان مي دهد حتي در بيماران مزمن ديابت ، بدن توانايي بازسازي عملكرد لوزالمعده را در صورتي كه پزشكان بتوانند قسمتي از سيستم دفاعي مسئوول تخريب سلول بتا را از كار بيندازند دارد.
البته اين پاسخ در بيماراني كه به صورت منظم واكسيناسيون را تكرار كرده اند ديده شده است . اخيراً از واكسن سل در دوزهاي بالاتر ، براي درمان سرطان مثانه نيز استفاده شده است.

 

منبع: واحد مرکزی خبر



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت "19 بهمن، روز نیروی هوایی" با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، شهردار تهران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی و فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، در مراسم آغاز به کار رسمی سازمان سینمایی کشور وزیر ارشاد، «جواد شمقدری»  را به عنوان ریاست سازمان سینمایی کشور معرفی کرد. 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عملکرد سازمان سینمایی کشور اعلام کرد: مسئولیت سازمان سینمایی بر عهده «جواد شمقدری» خواهد بود و سازمان سینمایی نیز بودجه مستقل خواهد داشت.

مراسم آغاز به کار سازمان سینمایی کشور صبح امروز با حضور وزیر ارشاد و مسئولان سینمایی در سالن سعدی مجموعه برج میلاد برگزار شد.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

اگر شما پسورد مدیر سیستم(administrator) و یا دیگر یوزرهای ویندوز Windows 7/ Vista / XP / NT / 2008 / 2003 / 2000 را فراموش کردید و یا ان قفل و یا غیر فعال شده است و یا قصد هک کردن پسورد در یک سیستم دیگه را دارید.

اصلا” مهم نیست کافیه برنامه Reset Windows Password 1.90در یکCD/DVD یا flash drive رایت کرده و با با ان بوت شوید تا در عرض چند ثانیه از سد پسورد عبور کنید و انرا حذف و یا غیر فعال و یا حذف کنید.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به استفاده از الگوریتم های پیشرفته به عنوان حمله به هوش مصنوعی , کشف سیستم عامل های مختلف نصب شده بر روی کامپیوتر , پشتیبانی از نسخه های غیر انگلیسی از ویندوز و کلمه عبور در سیستم های کد گذاری ملی , قابلیت حذف یا قفل شکنی شناسه و رمز عبور هر کاربر , تغییر رمز عبور مدیر یا شناسه ی هر کاربر به صورت جداگانه بصورت همزمان , پشتیبانی از تمام سیستم عامل ها از جمله Vista, XP, Windows 7 و… اشاره کرد.
 
شما با استفاده از این برنامه براحتی و با استفاده از الگوریتم های قدرتمند برنامه که در دیگر برنامه های مشابه وجود ندارند می توانید پسوردهای فراموش شده را هک کنید و یا آنها ریست کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سایت باشگاه استقلال در مطلبی به عدم استقبال تماشاگران از بازی های این تیم پرداخته و در این خصوص نارضایتی خود را نشان داده است. در این مطلب آمده است:



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:توزیع , کارت , کارشناسی , | 2:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات توزیع کارت و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 91 را اعلام کرد.



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما از چنان اقتداری برخوردار هستند که اگر دشمن قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد آسمان، دریا و زمین ایران را به گورستان آنها تبدیل خواهیم کرد.

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش سراسری جوان سرباز که صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فداکاری‌های سربازان در ایام دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گاهی در طول ۸سال جنگ تحمیلی سربازان ما تا 30 ماه به خدمت پرداختند و در آخر کار تنها یک کارت پایان خدمت گرفتند و از هیچ مزایا و امتیاز ویژه‌ای نیز برخوردار نشدند.

حسنی سعدی با تأکید بر حفظ شأن سربازها در جامعه گفت: ما باید ارزش خدمت سربازی را به جامعه معرفی کنیم اما متأسفانه در این امر یعنی شناسایی چهره واقعی یک سرباز به مردم نتوانستیم به خوبی عمل کنیم.

وی همچنین بر اهمیت رسیدگی به وضعیت سربازان در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید تمامی هزینه‌های سربازها را تأمین کنند و اوضاع جوری نباشد که این سربازها محتاج خانواده خود باشند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خطاب به سربازها گفت: البته شما نیز باید وجهه و ارزش یک سرباز واقعی را در منظر افکار عمومی به نمایش بگذارید و طوری عمل کنید که در جامعه به سرباز احترام گذاشته شود.

سعدی ادامه داد: در برخی کشورها وقتی جوانی به سربازی می رود، بالای سر خانه او پرچم نصب می‌کنند و مردم به احترام آن سرباز، به آن خانواده احترام می گذارند.

حسنی سعدی در پایان به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما از چنان اقتداری برخوردار هستند که اگر دشمن قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد آسمان، دریا و زمین ایران را به گورستان آنها تبدیل خواهیم کرد.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 1:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

صبح امروز مقابل مجلس شوراي اسلامي دو تجمع انجام شد. تجمع اول مربوط به تعدادي از بهداشت‌كاران زن اصفهاني و تجمع دوم مربوط به جمعي از كاركنان نيروي انتظامي استان تهران بود.

به گزارش ايسنا، حدود 100 نفر از كاركنان نيروي انتظامي استان تهران در اعتراض به آن‌چه «زمين‌خواري و پايمال شدن حقوق‌شان» خواندند مقابل مجلس تجمع كردند.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 10:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جشن تولد ۵ سالگی آرمیتا دخترشهید رضایی نژاد برگزار و با اهداء لوح یادبود از مقام شامخ خانواده شهید تقدیر شد.

 

 



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شركت ملی گاز ایران با قدردانی از در صرفه جویی مصرف گاز گفت: موج دوم سرما در پیش است و مردم همچون گذشته در مصرف گاز صرفه جویی كنند.

جواد اوجی در حاشیه تجدید میثاق مسوولان و كاركنان وزارت نفت با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفت و گو با ایرنا افزود: برودت سرما و بارش برف در چند روز گذشته در استانهای كشور موجب كاهش 12 تا 15 درجه ای دما شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش كاركنان شركت گاز در هیچ جای كشور قطعی گاز و افت فشار نداشتیم و عملیات گازرسانی در سراسر كشور در بخش تجاری و خانگی روند مطلوبی دارد.

اوجی همچنین خاطر نشان كرد: روز گذشته مصرف گاز در كشور به بالاترین و بی سابقه ترین مقدار مصرف گاز خود یعنی 556 میلیون متر مكعب رسید و 82 درصد مصرف در این روز مربوط به واحدهای تجاری و خانگی بود.

وی با بیان اینكه تولید گاز همه ساله در كشور رو به افزایش است گفت: 13 پالایشگاه،200 هزار كیلومتر خطوط انتقال و 65 ایستگاه تقویت فشار در كشور هم اكنون برای تولید و انتقال گاز فعال است و عمده تجهیزات مربوط به این صنعت در داخل توسط متخصصان ایرانی و بومی كشور راهبری می شود.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:تعطیلی, مجلس,عقاب نیوز, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نمایندگان مجلس با تعطیلی انتخاباتی پارلمان از هفته آینده در جلسه غیرعلنی امروز خود، موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) در جلسه‌ای غیرعلنی در خصوص تعطیلی هفته آخر پارلمان رأی‌گیری کردند.

وکلای ملت در این جلسه غیرعلنی غیررسمی با تعطیلی هفته آینده مجلس برای حضور وکلای ملت در حوزه‌های انتخابیه و انجام امور مربوط به انتخابات مجلس نهم از جمله تبلیغات انتخاباتی موافقت کردند.

در جلسه غیرعلنی مجلس همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس توضیحاتی در خصوص مسائل انتخاباتی و موضوعات سیاسی روز به وکلای ملت ارائه داده است.

بر پایه این گزارش، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، هیئت‌رئیسه از نمایندگان رأی‌گیری استمزاجی به عمل آورده بود که در آن رأی‌گیری نیز نمایندگان با تعطیلی انتخاباتی مجلس از هفته اینده موافقت کرده‌ بودند.

به گزارش فارس،محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که مجلس پس از برگزاری انتخابات بهارستان نهم در ۱۲ اسفند‌ماه از ۱۴ اسفند جلسات علنی خود را برگزار می‌کند.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:پیش فروش,سکه , عقاب نیوز, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پيش فروش سكه تمام بهار آزادي در شعب بانك ملي، با قيمتي كه از دو هفته پيش آغاز شد(5 ميليون و 989 هزار ريال بدون در نظر گرفتن ماليات بر ارزش افزوده) همچنان ادامه دارد اما در اين هفته سكه بهار آزادي فقط با زمان تحويل شش ماهه پيش فروش مي شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:زایرین ایرانی ,سوریه,ربودن,عقاب نیوز, | 9:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

منابع خبری ترک از آزادی 11 زائر ایرانی که اخیرا در جریان سفر به سوریه ربوده شده بودند خبر دادند. 

به نقل از رسانه های ترک، مخالفان مسلح سوری موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در بیانیه ای تاکید کردند که با میانجیگری مقامات ترک، 11 زائر ایرانی را که اخیرا ربوده بودند آزاد کرده اند.

در بیانیه ای این گروه از مخالفان مسلح سوری ادعا شده که آنها با مردم ایران دشمنی ندارند و تنها نسبت به موضع حمایتی از نظام اسد انتقاد دارند.

به گزارش مهر،خاطرنشان می شود منابع خبری روز چهارشنبه گذشته از ربوده شدن 11 زائر ایرانی در جریان حرکت اتوبوس حامل آنها از مسیر حماه به دمشق خبر داده بودند. مخالفان مسلح در این حادثه با ورود به اتوبوس حامل ایرانیان 11 زائر را ربوده بودند.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:وب سایت,هوشمند,همراه,عقاب نیوز, | 9:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تلفنهای هوشمند همیشه می دانند کاربرانشان کجا هستند و وب سایت Life360 با بهره برداری از این رویداد خدماتی را ویژه پدر و مادرها ارائه کرده است که می توانند موقعیت فرزند خود را با کمک شماره تلفن همراه آنها با دقت تعیین کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این خدمات می تواند برای افراد مسنی که مسیر خانه خود را گم کرده اند نیز کاربرد داشته باشد. در واقع این خدمات اینترنتی می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد، از کودکان محافظت کند و خدمات تجاری را فعال سازد و مهمتر از همه این خدمات در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. به این شکل کاربران با ورود به وب سایت Loc-Aid.com می توانند شماره تلفن همراه هر فردی در ایالات متحده را وارد کرده و کمتر از چند ثانیه موقعیت دقیق او را ردیابی کند.

موافقت میان دو شرکت T-Mobile و Sprint امکان استفاده این وب سایت از برجهای موبایل و سیگنالهای GPS را بر روی تلفنهای همراه به وجود آورده است، نتایج جستجو در این وب سایت در مناطق شهری که از برجهای موبایل بیشتری برخوردار است از دقت بالاتری نسبت به مناطق غیر شهری برخوردار خواهد بود.

برای بالا رفتن میزان امنیت وب سایت، کاربر باید تاریخ تولد خود را وارد کند و فردی که جستجو می شود نیز باید از طریق یک پیامک موافقت خود را برای جستجو شدن اعلام کند. همچنین زمانی که کاربر یک بار موقعیت فردی را در این وب سایت مشخص کرد، خدمات این سایت پس از 15دقیقه غیر فعال خواهد شد تا کاربر نتواند تمام روز فرد را تعقیب کند.

با این همه این خدمات برای بانکها و فروشگاه هایی که در جستجوی مشتری بدهکار خود هستند، کاملا آزاد بوده و آنها می توانند به راحتی برای یافتن افراد مورد نظر خود از این وب سایت استفاده کنند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، با این همه متخصصان ایمنی سایبری بر این باورند ارائه چنین خدماتی می تواند دست هکرها را برای دورزدن موانع امنیتی باز بگذارد، برای مثال هکرها می توانند سروری را ایجاد کنند تا در زمان غیر فعال بودن وب سایت LocAid بتواند اطلاعات مربوط به موقعیت افراد را به دست آورد.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 9:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

حضرت آیت الله خامنه‌ای در اسفندماه سال 1360 در گفت‌وگویی صریح با خبرنگار تلویزیون سوئیس، به پرسش‌های این رسانه که بیشتر شایعات ضد انقلاب در آن دوران بود، پاسخ گفت. شایعاتی از قبیل تعداد زیاد زندانیان و شکنجه آنها، توهین به قبرهای مخالفان، ترس و واهمه از انتقاد به حکومت، منزوی شدن ایران در جامعه جهانی، توهین به دیپلمات‌ها و ... از جمله محورهای این گفت‌وگو بود. متن کامل این مصاحبه در ادامه آمده است:



ادامه مطلب