تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 6:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: زلزله نسبتا شدیدی دقایقی پیش استان زنجان را لرزاند.

خبرگزاری فارس: زلزله زنجان را هم لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این زلزله به خوبی در استان زنجان احساس شد.

صفی‌الله کرامتی افزود: در استان و در شهرهای غربی و نزدیک به استان آذربایجان شرقی زلزله کاملا احساس و موجب وحشت مردم شده است.

وی افزود: تاکنون گزارشی از خسارت زلزله در استان زنجان نرسیده است.

گفتنی است این زلزله در شهر زنجان مرکز استان به خوبی احساس شد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 5:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مرد 53 ساله که روز گذشته در اثر برق‌گرفتگی سطح هوشیاری خود را از دست داده بود، با تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی اصفهان پس از يك ساعت و 40 دقیقه احیای قلبی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش ايسنا، روز گذشته در تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 اعلام شد كه مردی 53 ساله در منزل یکی از خویشاوندانش میهمان بوده و برای تعمیر کولر به بالای پشت‌بام رفته که بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده كه پس از اعلام حادثه، سریعاً تکنيسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی بر بالین مصدوم حاضر شدند و پس از کنترل علائم حیاتی وی دریافتند که مرد 53 ساله دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده است.

این گزارش حاکی است مصدوم 53 ساله پس از يك ساعت و 40 دقیقه تلاش مستمر از سوی کارشناسان 115 علائم حیاتی خود را بازیافت و به زندگی دوباره برگشت و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر منتقل و در بخش ICU بستری شد.



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: معیوب بودن دستگاه رنجر شهربازی شورابیل به کشته و مجروح شدن 4 نفر در این شهربازی بزرگ اردبیل انجامید.

خبرگزاری فارس: دستگاه شهربازی شورابیل 4 کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شب گذشته از شورابیل خبر رسید که با شکسته شدن دستگاه رنجر در محوطه شهربازی شورابیل متاسفانه یک نفر از هموطنانمان کشته و ‌سه نفر مجرو‌ح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه تلخ که با وجود توصیه‌های متعدد برای برطرف کردن عیوب دستگاه‌های شهربازی رخ داد یک نفر از مصدومان که از ناحیه ساق پا در وسط آهن‌پاره‌های این دستگاه گیر کرده بود به شدت آسیب دیده و در کنار سایر مصدومان به بیمارستان اردبیل منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از زمان وقوع این حادثه تماس‌های مکرر خبرگزاری فارس دفتر اردبیل با مسئولان شهرداری این شهر، اورژانس و دیگر مدیران و مسئولان مرتبط در منطقه نمونه گردشگری شورابیل بی‌نتیجه بود.



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سارق منزلی که با گروگان گرفتن دختر جوان قصد داشت اموال قیمتی منزل را به سرقت ببرد با حضور به موقع مأموران انتظامی استان البرز دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: تلاش نفس‌گیر پلیس استان البرز برای رهایی گروگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار علیرضا اکبرشاهی اظهار داشت: طی تماس تلفنی دختر جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه سارقی با تهدید چاقو و به زور، وارد منزل آنها شده و در حال جمع کردن اموال سرقتی است با گرفتن آدرس منزل مورد نظر بلافاصله چند اکیپ مجهز به محل مورد نظر اعزام شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 4:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

با خروج قطار باری از ریل در ناحیه لرستان برنامه حرکت قطارهای امروز از ایستگاه راه‌آهن اهواز لغو شد.

مدیر کل راه آهن جنوب در این باره اظهار داشت: امروز یک قطار باری بین ایستگاه‌های قارون - بیشه در ناحیه لرستان از خط خارج شد که این امر منجر به مسدود شدن محور جنوب و لغو برنامه قطارهای مسافری این مسیر شده است.

خسرو رشیدی افزود: برنامه حرکت قطارهای اهواز - مشهد، خرمشهر - تهران و دو قطار اهواز - تهران به دلیل این حادثه لغو شده است.

به گفته وی، هر قطار مسافری بین 400 تا 600 مسافر را حمل می‌کند.

در اواخر خرداد ماه نیز خروج قطار باری از ریل در لرستان منجر به لغو برنامه قطارهای مسافری در خوزستان شد.

*مشهد به جای اهواز

همچنین جابه جا شدن واگن‌های خودرو بر تهران به اهواز نیز باعث شد خودرو‌ها سر از مشهد درآورند و موجب بلاتکلیفی و نارضایتی مالکان خودرو‌ها شوند.

یکی از شهروندان در این باره گفت: 27 تیرماه خودروی خود را سوار قطار تهران به اهواز کردم، اما به دلیل اشتباه به وجود آمده واگن حمل خودرو به جای اهواز از مشهد سر درآورد.

هادی فیاضی به خبرنگار فارس توضیح داد: با گذشت سه روز از این قضیه خودرو هنوز به اهواز نرسیده و این بار به دلیل حادثه در لرستان و مسدود شدن خط در راه مانده است.

وی با انتقاد از بروز این اشتباه تصریح کرد: در این مدت بلاتکلیف بودیم و پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده و نمایندگی رجا نیز پاسخ درستی به ما نداده است.

فیاضی با اظهار نارضایتی از عدم پاسخگویی و برخورد نامناسب نمایندگی رجا در اهواز گفت: برای انتقال خودرو مبلغ 70هزار تومان پرداخت کرده‌ام در حالی که نمایندگی رجا در تهران، اهواز را مسئول پاسخگویی و جبران خسارت معرفی می‌کند، نمایندگی رجا در اهواز مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد. ما انتظار داریم راه آهن حداقل خسارتی که خود به آن اذعان دارد و در پشت بلیت‌ها نوشته شده بپردازد و مسئولیت اشتباه و تاخیر به وجود آمده را بپذیرد و جبران کند.

مدیر کل راه آهن جنوب نیز در ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما پس از پیگیری خبرنگار فارس در خوزستان، اشتباه به وجود آمده و جابه جا شدن سالن‌های حمل خودرو در قطارهای اهواز و مشهد را تایید کرد.

خسرو رشیدی گفت: سالن مشهد بازگردانده شده، اما سالن اهواز به دلیل حادثه مسیر لرستان و انسداد محور جنوب، فردا به مقصد (ایستگاه اهواز) می‌رسد.

به گفته وی هر واگن ظرفیت حمل هشت دستگاه خودرو را دارد و اشتباه در انتقال خودرو برای نخستین بار رخ داده است.

وی در پایان اذعان داشت: وظیفه پاسخگوی به مالکان خودرو‌ها بر عهده نمایندگی رجا در اهواز است و این اشتباه بر اساس ضوابط و قوانین باید جبران شود.



عقاب نیوز:

به گزارش  خبرنگار ما از شهرستان گلپایگان :

پس از مدتها مشاجره بین زن و مرد در خانه ، مرد صاحبخانه که از رانندگان زحمتکش بود به یکباره ناپدید گردید و این در حالی است که خودرو سنگین وی در مکان مشخصی پارک بود.پدر نامبرده چندین بار از جلوی خودرو در روزهای متوالی عبور کرد و بادیدن توقف طولانی خودرو نگران این وضعیت گردید . پس از آن با تلفن همرا ه پسر جوانش تماس گرفت که هربار با عدم پاسخ و خاموش بودن تلفن مواجه شد.

وی با مراجعه به منزل پسرش جویای احوال او گردید که با اظهارات شک برانگیز عروسش و عدم پاسخ قانع کننده از غیبت فرزندش نگرانی اش دو چندان شد.

در همان لحظه فکری به سرش زد و به بهانه پر کردن بنزین خودرو سواری فرزندش ، در خواست سوییچ خودرو را از عروسش کردو او هم پذیرفت.

بلافاصله با  خودرو سواری عازم کلانتری محل شد ودر آنجا از عروسش به جرم عدم اطلاع از غیبت فرزندش شکایت نمود و از پلیس شهرستان گلپایگان در خواست بررسی خودرو  پژو پسرش را نمود . پلیس در بررسی اولیه با قطرات خون در صندوق عقب خودرو مواجه گردید و پس از آن بلافاصله عروس خانواده را  بازداشت نمود .

عروس در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاعی از همسرش گردید. اما تحقیقات پلیس از شاهدان و همسایگان محل به سر نخهایی دست یافت که نشان از حادثه تلخی بود.

به گفته یکی از همسایگان محل ،زن خانواده از صبح تا عصر یک روز ، مشغول شستن خودرو در درب منزل بود که این امری غیر طبیعی به نظر میرسید.

در تحقیقات از فرزند دختر خانواده مشخص شد که پدر آخرین بار به منزل آمده و قصد استحمام داشته، که مادر از فرزندش میخواهد به اتاق خودش رفته و رایانه راروشن کند و موسیقی را با صدای بلند گوش کند و تا نگفتن مادر از اتاق خارج نگردد.

همه این سر نخها منجر به اعتراف عروس شیطان صفت در روزهای بعد از بازداشت گردید.

بالاخره عروس شیطان صفت لب به اعتراف گشود و از از ماجرای شوم قتل همسر با همکاری مرد غریبه که از مدتها قبل با وی ارتباط نامشروع داشته سخن گفت . که در آن شب تاریک همسرش را در حمام خانه سربریدند و پس از شستشوی خونها با کمک مرد غریبه در پتو پیچیده و با خوردوی شخصی مقتول، وی را در یکی از چاههای اطراف شهرستان گلشهر( کنجدجان) رها کردند. با اظهارات قاتل پلیس سراغ مرد همدست  رفت که از کسبه شهرستان گلپایگان میباشد و به شغل قصابی مشغول میباشد ولی تا این لحظه نامبرده متواری میباشد.

پس از مراجعه به محل انداختن جسد ، جسد مرد بیچاره کشف و  با حکم قضایی در اختیار پزشکی قانونی شهرستان اصفهان گردیده است.

 



تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:سارق , شناسایی , عقاب نیوز , فراری, | 3:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

در روز 7 اردیبهشت سال جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری 163 اوین مدعی سرقت داخل خودرو از پارکینگ محل زندگی خود در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه ولنجک خبر داد و به مأموران گفت: تعداد دو عدد عابر بانک و دیگر مدارک شناسایی شخصی‌ام، در حالیکه رمز عابر بانک‌ها بر روی آنها نوشته شده بود، از داخل ماشین به سرقت رفته است.


با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه یکم تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 8:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

کارگری که در اتفاق نادر میلگردی چهارمتری از ناحیه گردن وارد شکمش شده بود ، باانجام عمل جراحی موفق از مرگ قطعی نجات یافت.
متخصص جراح عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : کارگر سانحه دیده که مردی 35 ساله بود باشرایط وخیم حیاتی به بیمارستان رسانده شد که با تلاش کادر پزشکی و احیای اولیه بیمار به اتاق عمل منتقل شد.
دکتر تقوی با بیان اینکه میلگرد ریه این کارگر را سوراخ کرده بود ، تصریح کرد ، تیم پزشکی در یک عمل جراحی بسیار سخت و کم نظیر موفق شدند ، میلگرد را از بدن بیمار خارج و ریه و شکم اورا عمل کنند.
متخصص جراح عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب قم ، حال عمومی این کارگر را پس از عمل جراحی رضایت بخش و رو به بهبودی اعلام کرد.



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 5:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

براثر واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی دراستان غربی الانبار عراق هجده نفر زخمی شدند.
به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد این اتوبوس حامل 41 زائر از شهرستان آبادان بود که در حدود 140 کیلومتری سامراء دچار سانحه رانندگی شد.
زائران آبادانی پس از زیارت مراقد مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (ع) در دمشق پنج شنبه وارد عراق شده و عازم سامراء بودند که براثر خواب آلودگی راننده سوری ، اتوبوس انها واژگون شد.
مجروحان این حادثه برای مداوا به بیمارستان مدینه الطب بغداد منتقل شده اند و مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران با حضور در این بیمارستان موضوع رسیدگی به مجروحان را پیگیری کردند.
زائران کاروان ام البنین آبادان به مدیریت آقای طالب بغلانی به صورت انفرادی و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کرده اند.
یکی از زائران این کاروان درگفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در بغداد اظهار داشت اتوبوس حامل کاروان ام البنین همراه با سه دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی و هشت دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی در منطقه شهرستان رمادی مرکز استان الانبار درحرکت بود که این سانحه روی داد و چهار مرد و چهارده زن زخمی شدند.
منابع پزشکی عراقی گفتند وضع هجده مجروح بستری شده وخیم نیست و شماری از مجروحان هم به صورت سرپائی مدوا شدند.



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

عضو گروه پزشکی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) حال عمومی روحانی مضروب را خوب توصیف کرد.
دکتر حسامی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: آقای عدالتی که صبح امروز بر اثر اصابت ضربه چاقو از شکم مجروح شده بود؛ به این بیمارستان منتقل و پس از بررسی و اقدامات اولیه، عمل جراحی شد و هم اکنون حالش خوب است و مشکل خاصی ندارد.
همچنین مصطفی عدالتی فرزند این روحانی مضروب درباره این حادثه گفت: پدرم صبح امروز هنگامی که قصد حضور در مسجد سادات حسینی برای اقامه نماز جماعت صبح را داشت ، هدف اصابت ضربه چاقوی اراذل و اوباش قرار گرفت.
وی افزود: ضاربان سه نفر بودند که 15 تا 20 دقیقه پس از حادثه دستگیر شدند و به گفته ماموران پلیس، مشروب خورده و مست بودند.



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 11:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازمشرق:

به  گفته منابع آگاه در سازمان هواپیمایی خوزستان نوشت: این هواپیما  ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز  به علت نقص فنی در فرودگاه  اهواز  فرود آمد.

 
این منبع افزود: این هواپیما پس از یک  ساعت و  نیم  توقف در فرودگاه اهواز  پس از کنترل مدارک فرود ،  حدود  ساعت 5 صبح   فرودگاه اهواز را ترک کرد.
 
این هواپیمای باری از آلمان عازم کشور عربستان سعودی  بود که پس از اجازه  برخاست ،  مقصد  را به سمت  شارجه دبی تغییر  داد.



تاريخ : 6 / 4 / 1391برچسب:, | 9:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: جوان ایلامی در حال ریختن گندم به داخل خرمن‌کوب ناگهان همراه با خوشه‌های گندم وارد خرمن‌کوب شد و بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: جوان ایلامی با خوشه های گندم به کام مرگ رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جوانی که همراه خانواده‌اش در کار درو و خرمن کوبیدن محصول گندم کمک می‌کرد بر اثر بی‌احتیاطی در یک آن وارد خرمن‌کوب می‌شود.

جوان در حال ریختن گندم به داخل خرمن‌کوب ناگهان همراه با خوشه‌های گندم وارد خرمن‌کوب شده و در درون خرمن‌کوب قرار می‌گیرد.

به محض ورود به داخل خرمن‌کوب بدنش با تیغ‌های تیز و قوی خرمن‌کوب برخورد کرده و بلافاصله پای خود را از دست می‌دهد.

 

همراهانش به محض این رویداد بلافاصله به خارج کردن جوان و متوقف کردن دستگاه خرمن‌کوب اقدام کرده و جوان را از داخل خرمن‌کوب به بیرون هدایت می‌کنند.

اما قطع پا و دیگر جراحات شدید سبب خونریزی شدید این جوان شده و در راه بیمارستان و مراکز درمانی جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

این جوان اهل و ساکن روستای زنجیره از توابع شهرستان شیروان چرداول دومین شهرستان پرجمعیت استان ایلام پس از شهر ایلام است.



تاريخ : 2 / 4 / 1391برچسب:, | 8:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سرپرست پلیس فتاي استان هرمزگان، روش صحیح رمزگذاری کامپیوترهای شخصی و اداری را تشريح کرد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرگرد علی‌اکبر قرائی‌پور در این‌باره گفت: واردکردن رمز عبور و نام کاربری برای اکثر کاربران رایانه و اینترنت امری تکراری، خسته‌کننده و به علت تعداد رمزها در موارد گوناگون، مسئله‌يی پیچیده است و از این رو بسیاری از کاربران از رمزهای ساده و آسان استفاده می‌کنند.

وی با بيان اينكه این سهل‌انگاری توسط کاربران، عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت، گفت: رمزهای ساده در مدت کوتاه و با ساده‌ترین راه‌های نفوذ شکسته خواهد شد و اطلاعات شخصی کاربر به سرقت خواهد رفت.

سرپرست پلیس فتاي استان هرمزگان به منظور حفظ امنیت بیشتر در هنگام انتخاب رمز عبور به کاربران توصیه كرد: هرگز از اسامی و لغاتي نظير شماره تلفن‌های شخصی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد یا نام فرزندان به تنهایی استفاده نکنند و برای ایجاد کلمه عبور از حروف بزرگ و کوچک به صورت یک در میان استفاده کنند.

قرائي‌پور با پيشنهاد انتخاب حروف اول کلمات یک جمله به عنوان رمز عبور كاربران، توصيه كرد: كاربران برای رمز عبور خود حداقل از هشت کاراکتر استفاده و عددی را در نظر گرفته و آن را با کلید شیفت تایپ کنند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پليس هرمزگان، وي با بيان اينكه كاربران اينترنت نبايد رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار دهند از آنان خواست برای انتخاب رمزعبور از اعداد، حروف و علائم به صورت ترکیبی استفاده کنند چرا که این کار کشف کردن پسورد را تقریباً غیرممکن می‌سازد.

به گفته سرپرست پليس فتاي استان هرمزگان، استفاده از امکانات سایت و مرورگر براي ذخيره رمز عبور در کامپیوتر نيز از ديگر شيوه‌هاي موثر است چرا كه با اين شيوه نیازی به واردکردن نام کاربری و رمز عبور بر هر دفعه نيست.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، در اين حادثه كه در روستاي كله جرعليا از توابع شهر زاغه واقع در 40كيلومتري خرم آباد- تهران رخ داد، يك نفر بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد و دو تن ديگر نيز بر اثر جراحات ناشي از گلوله در بيمارستان بستري شدند. پدر داماد نيز دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان انتقال يافت.
برپايه اين گزارش حادثه هنگامي رخ داد كه يك جوان روستايي 25ساله به پيروي از سنت محلي به منظور ابراز شادماني در مراسم عروسي با اسلحه كلاشينكف تيراندازي هوايي مي كرد اما به دليل اينكه با يك دست اسلحه را گرفته بود نتوانست آن را كنترل كند و لوله اسلحه به سمت ميهمانان نشانه رفت.

 در اين حادثه دلخراش خانم سهيلا دالوند 38 ساله كه دختربچه يكساله اش را در بغل داشت تعداد 8 گلوله از روبرو به وي اصابت كرد كه براي جلوگيري از اصابت گلوله به فرزندش برگشت كه متعاقب آن تعداد 4 گلوله نيز از ناحيه پشت كمر به وي برخورد كرد و در دم جان سپرد اما به فرزند خردسالش كه در بغل مادر بود، آسيبي نرسيد.

در اين حادثه زن 42 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحيه كمر و كتف در بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد تحت معالجه قرار گرفت و پويا 8 ساله تعداد چهار انگشتش بر اثر برخورد تير قطع شد كه جهت پيوند به بيمارستان 15خرداد تهران اعزام شد. پدر داماد نيز بر اثر شدت ناراحتي از بروز حادثه سكته كرد و در حال كما به بيمارستان انتقال يافت.
عامل حادثه نيز خود را به پليس معرفي كرد.



تاريخ : 10 / 3 / 1391برچسب:, | 9:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

سقوط زن ۲۲ ساله از پل ۸ متری پس از تصادف/عکس

 

سقوط زن ۲۲ ساله از پل ۸ متری پس از تصادف/عکس

 
اجتماعی  - برخورد شدید پژو 206 با گاردریل پل مهندس پرتوی در وکیل‌آباد مشهد 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روزنامه جام جم، محمد یدالله‌پور، سرپرست ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان این خبر افزود: روز گذشته یک خودروی 206 با 4سرنشین در پل مهندس پرتوی واقع در وکیل‎آباد براثر انحراف با گاردریل برخورد کرد و 2 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند. وی با بیان این‌که ارتفاع پل حدود 8 متر است، یادآور شد: در این حادثه یکی از سرنشینان از روی پل به پایین سقوط کرده است.


دکتر محمدرضا مهری، مدیر اورژانس خراسان‌رضوی نیز درباره وضع مجروحان گفت: در این حادثه 2 نفر (یک زن 22 ساله و یک مرد 23 ساله) مجروح و به بیمارستان فارابی منتقل شدند اما زن مجروح به علت شکستگی از ناحیه لگن و مهره‌های کمر، در شرایط وخیمی به سر می‌برد. سرهنگ حمید رضا‌جعفری، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، علت این سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا اعلام کرده است.

 



تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ يكي از جاعلان سابقه‌دار كه مدعي بود يكي از مسئولان ارشد نظامي است و به بهانه صدور كارت پايان خدمت از افراد كلاهبرداري مي‌كرد را دستگير كردند.

به گزارش تهران امروز،‌ماموران كلانتري 170 كهريزك در تاريخ 19 آذر ماه سال گذشته از طريق مراجعه فردي در جريان فعاليت اعضاي يك باند جعل قرار گرفتند. اين فرد با در اظهارات خود عنوان كرد: «فردي كه خود را به عنوان سرتيپ بازنشسته نيروهاي مسلح معرفي كرده بود به بهانه صدور كارت پايان خدمت در شش جلسه مبلغ هشت ميليون تومان اخذ و پس از آن متواري شده است.»

با تشكيل پرونده مقدماتي، به دستور شعبه 102 مجتمع قضايي بازسراي شهرري پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.مالباخته پس از مراجعه به پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: «چند ماه پيش سوار يك دستگاه تاكسي سمند زرد رنگ شدم كه راننده تاكسي پس از گذشت دقايقي خود را سرتيپ بازنشسته نيروهاي مسلح معرفي كرد كه در مورد انجام خدمت سربازي از من سوال كرد و مدعي شد مي‌تواند با توجه به روابط بسيار خوب كاري با همكاران سابقش كارت پايان خدمت يا معافيت براي من تهيه كند و در شش جلسه از من مبلغ هشت ميليون تومان دريافت و پس از آن ناپديد شد.»
 
با توجه به اظهارات مالباخته كارآگاهان با مراجعه به بانك مجرمان سابقه‌دار، يكي از جاعلان و كلاهبرداران سابقه دار را به نام مسعود شناسايي كردند كه پيش از اين در سال 65 بيش از 9 بار به اتهام ارتكاب جرايم مختلف جعل كلاهبرداري،‌ سرقت و غيره در شهرهاي مختلف دستگير و روانه زندان شده بود.

پس از شناسايي هويت متهم كارآگاهان مناطق تردد به وي را تحت تحقيقات نامحسوس پليسي قرار داده كه نهايتا مشخص شد متهم اقدام به فروش خودرو در يكي از شهرهاي شمالي كشور كرده است. تحقيقات كارآگاهان ادامه داشت تا آنكه آنان در تاريخ 29 فروردين سال جاري پس از اطمينان از حضور متهم در داخل مخفيگاهش نسبت به دستگيري وي اقدام كردند.



تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 مهر: با ارجاع نیابت ارسال شده از شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی بخش شهر قدس با موضوع «قتل عمد» به دادسرای نیابت تهران، به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای نیابت تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بنا بر اطلاعات پرونده، شخصی به نام رضا ۴۵ ساله در تاریخ چهارم آذر سال ۸۷ در محل سکونت خود واقع در شهر قدس با چند برادر به نام‌های مجتبی و علی درگیر شده که در زمان درگیری توسط این افراد مورد اصابت چاقو قرار گرفته و با وجود انتقال به بیمارستان، پس از گذشت دو روز فوت می‌کند و پزشکی قانونی نیز علت مرگ وی را «خونریزی مغزی و عوارض ناشی از آن، در اثر اصابت جسم تیز و برنده و سنگین به ناحیه سر اعلام کرد.

با آغاز تحقیقات و رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که مقتول به همراه دیگر اهالی زادگاه خود در روستایی در استان قزوین از سال‌ها پیش بر سر تقسیم آب چشمه با اعضای خانواده ساکن روستایی دیگر اختلاف و درگیری داشته‌اند و شدت پیدا کردن این اختلاف باعث ارتکاب این جنایت شده است.

در ادامه تحقیقات، همسر مقتول در اظهاراتش، در توضیح زمان حادثه به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۰، چهارم آذر ۸۷ از پشت پنجره سه نفر از اهالی روستای.... را که بر سر موضوع چشمه آب با همسرم اختلاف داشتند را در حال سوار شدن به یک دستگاه خودرو زانتیا مشاهده کردم. همزمان با دیدن این سه نفر و در حالیکه در حال پایین آمدن از پله‌های طبقه دوم خانه بودم، ناگهان متوجه صدای همسرم شدم وقتی به مقابل در رسیدم، دیدم که شوهرم را با چاقو و قمه زده‌اند. در‌‌ همان شرایط همسرم عنوان کرد که دو برادر به اسامی مجتبی و علی او را با چاقو مجروح کرده‌اند.

در تحقیقات انجام شده از سایر افرادی که در زمان انتقال مقتول به بیمارستان به همراه وی بودند و در تأیید اظهارات همسر مقتول، مشخص شد که مقتول قبل از مرگ خود هویت ضاربین به اسامی دو برادر - مجتبی و علی - را نیز به این افراد اعلام کرده است.


با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مته‌مان پرونده به اسامی مجتبی ۲۴ ساله و علی ۳۲ ساله، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این متهم در تهران و در منطقه چیتگر، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان ارجاع پرونده به پلیس آگاهی هر دو نفر آن‌ها را در پنجم آذر سال ۸۷ دستگیر و پس از انجام تحقیقات مقدماتی و جهت ادامه در اختیار شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی بخش شهر قدس قرار دادند. با گذشت یک سال از شروع رسیدگی قضایی به پرونده، در شرایطی که مته‌مان منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شده بودند، مته‌مان به صورت موقت و با سپردن قرار قانونی تا زمان صدور رأی دادگاه از زندان آزاد شدند.


سرهنگ فرامرز عباسی - معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ - در ادامه اعلام این خبر با اشاره به صدور رأی دادگاه مبنی بر محکومیت مته‌مان و متواری شدن هر دو متهم، گفت: با توجه به صدور رأی دادگاه و محکومیت مته‌مان در خصوص اتهام قتل عمد و متواری شدن هر دو متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش چهره مته‌مان از سوی اجرای احکام ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شده است. به همین خاطر از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی مته‌مان شده و اطلاعاتی در خصوص محل سکونت و یا محل تردد آن‌ها در اختیار دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۵۱۰۵۵۱۳۶ و ۵۱۰۵۵۵۲۴ در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
مطالب مرتبط



صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد