تاريخ : 25 / 11 / 1391برچسب:, | 6:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شکارچی دختران شرق تهران که به خاطر دو جنایت به قصاص محکوم شده است، دقایقی قبل در خیابان مدنی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  این شکارچی 24 ساله که علی نام دارد در آبان و آذرماه سال 84 دو دختر به نام های ندا و اعظم را بی رحمانه به قتل رساند و پنج دختر دیگر را با چاقو هدف قرار داد اما این دختران جان سالم به در بردند.

شامگاه 30 آبان ماه سال 84 پلیس پایتخت در جریان قتل دختر 21 ساله ای به نام ندا قرار گرفتند. وی جلوی خانه شان واقع در حوالی اتوبان بابایی با ضربات چاقو روی زمین افتاده و با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم سرنوشت مرگ شده بود.در حالی که تحقیقات برای افشای راز قتل دختر جوان ادامه داشت عصر 30 آذرماه سال 84 کارآگاهان پلیس از مرگ دختر دیگری با ضربات چاقو در اتوبان باقری اطلاع یافتند.

کارآگاهان در محل جنایت به تحقیقات میدانی دست زدند و مشخص شد دختر جوان دانشجوی 26 ساله ای به نام اعظم است که وقتی پشت فرمان خودروی پرایدش بود با ضربه چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان در حالی همه توان خود را روی ردیابی قاتلان دو دختر جوان در شرق پایتخت متمرکز کرده بودند که هیچ مشابهتی بین آنها دیده نمی شد.

هنوز سرنخی در دست نبود تا اینکه روز 24 آذرماه 84 دختر جوانی در شرق تهران از سوی یک ناشناس موردحمله قرار گرفته و مجروح شده بود. این دختر جوان که جان سالم به در برده بود در تحقیقات به پلیس گفت: وقتی از محل کارم در شرق تهران خارج شدم، می خواستم به خانه بروم، ناگهان پسر جوانی از پشت سر به من حمله ور شد و با چاقویی که در دست داشت، ضربه ای به کمرم زد.

وقتی کارآگاهان دیدند که دختران در شرق تهران هدف حملات دزد تک رویی قرار می گیرند، همه فرضیات حاشیه ای که ساعت ها کار را پیش روی آنان قرار داده بود، حذف کردند و به جست و جوی دزد چاقوکش پرداختند. این در حالی بود که اواخر سال 84 زن جوان دیگری که در شرق تهران مورد حمله مرد شکارچی قرار گرفته بود، جان سالم به در برد و با مشخصاتی که وی ارائه داد، مشخص شد این پسر همان دزد تحت تعقیب است.

هیچ کس دزد را نمی شناخت تا این که بار دیگر دختر جوانی در شرق تهران با اصابت ضربات چاقو به پرتگاه مرگ نزدیک شد و با جراحی های پزشکی از مرگ حتمی جان سالم به در برد.

شکارچی دختران در شرق تهران پس از هفتمین اقدام که روز 16 خردادماه سال 85 صورت گرفت، به خاطر سرقت تلفن همراه دختر جوان تحت کنترل مخابرات قرار گرفت، چرا که قاتل سریالی با شماره یکی از دوستان آخرین طعمه اش تماس گرفته و قصد داشت با وی طرح دوستی بریزد.

با آموزش های پلیسی این دختر در همان اتوبان بابایی با قاتل چاقوکش قرار عاشقانه گذاشت و وقتی شکارچی پای در کمین گاه پلیس گذاشت، دستگیر شد.

شکارچی دختران شرق تهران در بازجویی های جنایی به اعترافات هولناک دست زد و انگیزه اش را دزدی از دختران و وحشت دانست و گفت در سرقت هایش وقتی دختران می خواستند مقاومت کنند، با چاقو ضرباتی به آنان می زد که نمی دانسته دو تن از آنان کشته شده اند.

 قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه شکارچی دختران شرق پایتخت را به خاطر جنایاتش به 2 بار قصاص نفس - اعدام -5 سال زندان و 74 ضربه شلاق و به خاطر سرقت به یک سال زندان و به خاطر جراحت دختر دیگر به پرداخت دیه محکوم کرد.

 قضات شعبه 42 دیوان عالی کشور پس از بررسی حکم شکارچی دختران شرق با تایید نظر به اجرای آن دادند و پرونده در اختیار اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

با استیذان حکم از سوی رئیس قوه قضائیه ، مرد جنایتکار سحرگاه امروز در خیابان مدنی تهران به دار مجازات آویخته شد. پس از اجرای حکم اعدام افرادی که در محل حاضر بودند با سر دادن شعارهایی از قوه قضائیه به خاطر اجرای حکم این جنایتکار تشکر کردند.



تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ضاربان با یک موتورسیکلت (پالس/پولسار) آبی‌رنگ از پشت سر به وی حمله کرده و ضمن وارد آوردن جراحاتی عمیق بر شقیقه و دست راست وی تلفن همراه او را سرقت کرده و متواری شدند.
به گزارش مشرق - اواخر هفته گذشته ساعت 20.30 دقیقه شب یکی از خبرنگاران  مشرق که قصد عزیمت از دفتر این خبرگزاری واقع در خیابان سپهبد قرنی به سمت منزل را داشت، توسط سه زور گیر مسلح از ناحیه سر و دست مجروح شد.

ضاربان با یک موتورسیکلت (پالس/پولسار) آبی‌رنگ از پشت سر به وی حمله کرده و ضمن وارد آوردن جراحاتی عمیق بر شقیقه و دست راست وی تلفن همراه او را سرقت کرده و متواری شدند. خبرنگار مذکور سپس با کمک همکارانش و به دلیل خونریزی شدید به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد. 


پیش از این نیز در تابستان سال جاری، یکی دیگر از خبرنگاران مشرق در همین خیابان مورد هجوم قرار گرفت که او نیز از ناحیه صورت مجروح شده و‌ به‌ناچار تلفن همراه خود را به زورگیران تسلیم کرد.

البته این آخرین مورد نبود و مدتی قبل از آن یکی دیگر از کارمندان مشرق، در مقابل بانک با حدود دو میلیون تومان وجه نقد با چاقو تهدید شد و نهایتاً مجبور به تسلیم پول‌ها به زورگیران شد.


به دنبال این حوادث، خبرنگاران مشرق اقدام به جمع‌آوری برخی اطلاعات میدانی از سارقان کردند که در نهایت مشخص شد از چند ماه قبل تا کنون تعداد زیادی زورگیری و کیف‌قاپی در مرکز شهر (فردوسی، سپهبد قرنی، سمیه، شهيد نجات‌اللهی و...) توسط یک پولسار یا پالس آبی‌رنگ رخ داده و به شدت باعث ناامنی این منطقه شده است.

 پزشکان بخش اورژانس نیز در بیمارستان های این ناحیه این موارد را تأیید کرده و اظهار داشتند که به‌صورت میانگین  هر هفته یک نفر به دلیل جراحت با چاقو و تهدید به مرگ به این مراکز مراجعه می‌کنند و در توضیح اتفاقات رخ داده از یک موتور سیکلت آبی‌رنگ نام می‌برند.

زورگیری و اخاذی در حومه شهر یا محله های خلوت، آن هم در نیمه‌های شب شاید برای پلیس قابل توجبه باشد اما وقوع این اتفاق آن هم به صورت مستمر در مرکز شهر که تا ساعت‌های پایانی شب همچنان شلوغ است، به هیچ وجه جایز نبوده و با شعار جدید نیروی انتظامی یعنی "تهران، شهر ایمنی و قانون"  مغایرت دارد.

از مال‌باختگانی که به این موارد برخورد کرده‌اند، تقاضا می‌شود که در بخش نظرات، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهند.



تاريخ : 17 / 11 / 1391برچسب:, | 5:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

انفجار یک منزل مسکونی در خیایان مولوی تهران به سوختگی ۳ نفر منجر شد که یکی از آنها ۷۰ درصد دچار سوختگی شده و حالش وخیم است.
به گزارش مشرق، هوشنگ فولادی، رئیس اورژانس تهران در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: حادثه انفجار یک واحد مسکونی در خیابان بوربور در خیابان مولوی تهران به سوختگی 3 نفر منجر شد که حال یکی از آنها با میزان سوختگی 70 درصد وخیم است.
 
وی ادامه داد: این حادثه ساعت 15 و 9 دقیقه به اورژانس تهران گزارش شد و بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و 3 مصدوم را که یکی 70 درصد سوختگی دارد و دو نفر دیگر که خانم های 16 و 24 با درجه سوختگی 35 و 30 درصد به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل کردند.
 
رئیس اورژانس تهران گفت: گزارشهای اولیه علت این انفجار را وجود بنزین در این خانه و اشتعال آن نشان می‌دهد.



تاريخ : 15 / 11 / 1391برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 یک خودرو پراید به دلیل سقوط یک تابلو تبلیغاتی بر اساس وزش باد خسارت جدی دید.

به گزارش  فارس، وزش باد شدید طی روز یکشنبه برای راننده خودرو پراید که این روزها افزایش قیمت چشمگیری داشته است دردسرساز شد.


در اثر این حادثه که امروز در خیابان 15 خرداد رخ داد یک تابلو تبلیغاتی بر روی یک دستگاه پراید سقوط کرد و به خودرو پراید خسارات جدی وارد کرد.

خوشبختانه در این حادثه راننده خودرو صدمه‌ای ندید.



تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 5:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

يك روحاني مشهدي سه شنبه گذشته در برابر ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي و در فاصله 500 متري فرماندهي انتظامي استان مورد هجوم اشرار قرار گرفته و به شدت مجروح شد.
به گزارش مشرق، حوالي ظهر سه شنبه گذشته (26 دي‌ماه جاري) اشرار قداره كش پس از توهين و تمسخر يک روحاني ملبس در نزديکي ساختمان دادگستري كل استان کرمانشاه، با ضربات قمه، شمشير و مشت اقدام به مجروح کردن وی مي‌نمايند و سپس سوار بر يک دستگاه خودروي 206 به راحتي از صحنه جرم مي‌گريزند!

به گفته شاهدان عيني، اين اتفاق در حالي رخ داده كه در دو سوي ساختمان دادگستري و محل وقوع جرم دو مجموعه نيروي انتظامي يعني قسمت شمالي، ساختمان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان و قسمت جنوبي نيز به فاصله 500 متر ساختمان فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه قرار دارد.

بر همين اساس روحاني مضروب كه دو تن از ضاربان را نیز شناسایی کرده است، با كمك مردم به بيمارستان منتقل می‌شود و به علت شدت جراحات مورد عمل جراحي قرار مي‌گيرد.

روحاني جوان مشهدی عصر همان روز به همراه تني چند از شهود شکایت خود را به مقامات انتظامي و قضايي استان ارائه می‌کند و همچنان در انتظار شناسايي و برخورد قاطع مسئولان ذيربط با مهاجمين است.


وي در گفت‌گوي كوتاهي با خبرنگار ما ضمن ابراز ناراحتي از عدم پيگيري جدي اين حادثه، وقوع اين‌گونه حوادث را به خصوص پس از وقايع اخير و تأکیدات آيت الله آملي لاريجاني درباره ضرورت برخوردی جدی با شرارت‌های خیابانی؛ دهن كجي به سيستم قضايي عنوان كرد و خواهان برخورد جدي با هتاكان و ضاربان شد.

به گفته برخي منابع محلي، تعدادي از عابرين نيز از اين صحنه با موبايل فيلمبرداري كرده‌اند كه ممكن است مورد سوء استفاده رسانه‌هاي استكباري و شبكه‌هاي اجتماعي ضد نظام قرار گيرد.

همچنين باتوجه به اشراف تصويري گسترده در اين منطقه شناسايي ضاربين و خودروي آنان دشوار نيست.

متاسفانه چندي پيش نيز يكي از اشرار معروف منطقه در ملا عام اقدام به فحاشي و ضرب و جرح عده‌اي كرده بود كه تنها با مجازات نقدي مواجه شد.


گفتنی است چندی قبل نیز خبر ضرب و شتم و مجروح کردن دو جوان ناهی از منکر در تهران افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد.

یکی از این دو جوان نیز طلبه بود که چشم او بینایی خود را بر اثر ضرب و شتم از دست داد.

خرداد ماه امسال نیز دو جوان بسیجی ناهی از منکر در اسلامشهر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و اشرار خیابانی به وسیله چاقو و قمه آنها را مجروح کردند.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 7:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  مهر، این زمین لرزه ساعت 15 و هفت دقیقه و 14 ثانیه جمعه 29 دی 1391 روی داد که موقعیت مرکز زلزله توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۳۵.۸۷ شمالی و ۵۲.۳۹ شرقی گزارش شده است.

زمین لرزه امروز استان تهران در 33 کیلومتری دماوند، 37 کیلومتری فیروزکوه، 41 کیلومتری کیلان و 92 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شده است.

پیگیری خبرنگار مهر حاکی از آن است که تا کنون از خسارات جانی و مالی این زمین لرزه 2.1 ریشتری در شهرستانهای دماوند و فیروزکوه گزارشی نشده است.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 4:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله اراذل و اوباش به یکی از آمبولانس‌های مرکز اورژانس پایتخت در حین امدادرسانی به یک جوان مست خبر داد.
 
حسن عباسی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:04 شب گذشته عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک جوان 18 ساله که در یکی از پارک‌های محله خیابان 17 شهریور در پی مصرف الکل مسموم شده بود، اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس حین امدادرسانی و مداوای جوان حادثه دیده بودند که متوجه شدند تعدادی از اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس حمله کرده و دستگاه‌ها و تجهیزات آن را به سرقت بردند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در همین حین یکی از تکنیسین‌ها به تعقیب یکی از سارقان پرداخته و موفق به گرفتن و انتقال وی به آمبولانس شد، گفت: سایر همراهان این سارق قصد آزادکردن متهم 18 ساله را داشتند که تکنیسین‌های اورژانس به سرعت وی را به کلانتری محل منتقل کردند.
 
عباسی با بیان اینکه با انجام اقدامات ماموران کلانتری شماری از دستگاه‌های به سرقت رفته آمبولانس نظیر بی‌سیم و دستگاه ID از سوی متهمان بازگشت داده شد به ایسنا گفت: برخی از تجهیزات نظیر کپسول آتش‌نشانی، کپسول اکسیژن، لوازم امدادی و ... نیز بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون عودت داده نشده است.
 
عباسی همچنین درباره احتمال عمدی‌بودن این حادثه و ارتباط آن با پسر18 ساله نیز به ایسنا گفت: این موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر قطعی درباره آن کرد.



تاريخ : 22 / 10 / 1391برچسب:, | 5:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساعت 11 و 47 دقیقه ظهر جمعه در حالیکه مردم در یک روز تعطیل سرد زمستانی در خانه مشغول استراحت بودند ناگهان صدای انفجار مهیبی در غرب اهواز لرزه برای اندام ساکنان این نقطه از شهرستان انداخت.

به گزارش مهر، صدای انفجار برای مناطق غرب اهواز به خصوص کمپلو، خیابان اصلی انقلاب و مناطق اطراف آنقدر دلخراش و دلهره آور بود که مردم را سراسیمه به بیرون خانه ها کشاند تا آنها بفهمند این صدا که حتی باعث شد خانه اغلب مردم غرب اهواز دچار لرزش شود چه بوده است.

پرس و جوها به این مکان رسید که منطقه دو شهرداری اهواز واقع در خیابان انقلاب دچار یک انفجار شده ولی کسی تا آن لحظه از علت و چگونگی انفجار خبر نداشت. فقط مردم هر چه به محل حادثه نزیک تر می شد آثار این انفجار مهیب برای آنها نمایان تر می شد زیرا شیشه های ساختمانهای اطراف به کلی از بیرون رفته بود و برخی کرکره مغازه ها دچار خمیدگی شده بود.

به هر حال وقتی مردم به خیابان اصلی رسیدند با ساختمان مخروبه شهرداری منطقه دو مواجه شده اند که در حال آتش بود و مقادیر زیادی مصالح و تیرآهن روی هم تلنبار شده بود. علت هم آنجا مشخص شد. پوسیدگی لوله های گاز بیرونی این ساختمان قدیمی باعث به وجود آوردن چنین انفجار مهیبی شده بود.

البته به علت اینکه یکی از ایستگاه های آتش نشانی شهرداری اهواز در چند قدمی محل حادثه بود، با اقدام سریع آنان آتش رخ داده به سرعت مهار شد و خوشبختانه امکان سرایت آتش به مکانهای دیگر ساختمان و منازل اطراف این منطقه مسکونی میسر نشد.

امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز در خصوص علت به وجود آمدن این حادثه گفت: نشت گاز و پوسیدگی و قدیمی بودن لوله های گاز ساختمان دفتر فنی متعلق به شهرداری منطقه دو که تقریبا دیوار به دیوار ساختمان است باعث به وجود آمدن این حادثه شده است.

محل حادثه در یک چشم به هم زدن مملواز جمعیت شد و این کار امداد رسانی را با مشکل مواجه می کرد ضمن اینکه به علت ناشناخته بودن علت حادثه ممکن بود حوادث دیگری نیز در راه باشد برای همین وجود این ازدحام جمعیتی خطرآفرین بود. به هر حال نیروهای امدادی شهرداری و نیروی انتظامی با همکاری هم امکان حضور خودروهای امداد رسان را فراهم کردند و عملیات با سرعت آغاز شد.

 نجفی همچنین عنوان می کند: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و تنها چهار نفر از نیروهای نگهبان شهرداری دچار آسیب شده اند که به بیمارستان گلستان اهواز برای مداو اعزام شدند.

برای انجام کار امدادرسانی که به صورت گسترده ای آغاز شده، عبور و مرور در بخشی از خیابان انقلاب اهواز مختل شده است. ضمن اینکه مسئولان شهرداری به خصوص شهردار اهواز در محل حادثه حاضر شدند و از نزدیک ماجرای رخ دادن این انفجار مهیب را پیگیری کنند.

یکی از حاشیه های جالب این ماجرا آسیب دیدن یک خودروی پژوی 405 بود که شهرداری آن را به عنوان جایزه خوش حسابی برای پرداخت به موقع عوارض برای شهروندان اهوازی در ارتفاع جلو ساختمان شهرداری منطقه نصب کرده بودند. این خودرو که به شدت آسیب دیده بود به وسیله جرثقیل به مکانی دیگر منتقل شد تا شهرداری برای دادن جایزه به فکر یک خودروی دیگر باشد.

البته در این بین یک سئوال اساسی پیش می آید که مسئول جبران خسارت وارد شده به مردم و منازل اطراف که از بابت این انفجار دچار آسیب شده اند، کیست.















تاريخ : 22 / 10 / 1391برچسب:, | 4:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

4پزشک فوق تخصص در دزفول جان سپردند.

به گزارش جهان به نقل از بی باک، ۴ پزشک فوق تخصص و غیربومی، دیشب و به علت گازگرفتگی، در منزلی واقع در کوی حافظ این شهرستان و در نزدیکی شهرداری منطقه ۳، جان سپردند.

به گزارش روناش، یکی از این ۴ دکتر، از پزشکان سرشناس کشوری شاغل در صدا و سیما بوده است.
 



تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 9:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه خفیف حوالی ساعت 8 و 46 دقیقه و 52 ثانیه در بخش کیاسر شهرستان ساری در جنوب مرکز مازندران رخ داده است.

این زمین لرزه در 36.3 درجه عرض  جغرافیایی کره زمین و 53.9 درجه طول جغرافیایی و در عمق 17 کیلومتری زمین رخداد که هنوز از خسارات احتمالی آن اخباری منتشر نشده است.

دمای هوای مازندران در روزهای اخیر به صورت نامحسوسی افزایش پیدا کرده و مناطق مختلف استان هوای تابستانی را تجربه کردند.



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 10:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی اسامی کشته شدگان این حادثه را حسین قاسمی مسئول شرکت پیمانکاری و علیرضا قاسمی و امیر بیکی دو تن از کارگران این کارگاه اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود از پایان عملیات امداد و نجات در حادثه انفجار در یکی از کارگاه های شرکت پیمانکار حمل مواد اولیه کارخانه سیمان شاهرود خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر کشته شدند.

سید محمد حسینی در گفتگو با مهر، افزود: حوالی ساعت 17 روز یکشنبه بر اثر انفجار در یکی از کارگاه های شرکت پیمانکار حمل مواد اولیه از معدن آهک به کارخانه سیمان شاهرود که در کنار این کارخانه قرار دارد دو نفر در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان جان خود را از دست داد.

وی اسامی کشته شدگان این حادثه را حسین قاسمی مسئول شرکت پیمانکاری و علیرضا قاسمی و امیر بیکی دو تن از کارگران این کارگاه اعلام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی شاهرود در خصوص علت این حادثه اظهار داشت: علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نشده است اما در این کارگاه، سیلندرهای گاز اتیلن، اکسیژن و مایع نگهداری می شده که بنا به دلیل نامعلوم باعث انفجار و تخریب کارگاه شده است.

حسینی گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه 10 مامور از دو ایستگاه آتش نشانی شاهرود به همراه خودرو و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت 19:30 به کار خود پایان دادند.

به گزارش مهر، در خبر قبلی به دلیل اینکه تعداد نیروهای این کارگاه چهار نفر بوده و از طرفی اجساد به دلیل متلاشی شدن قابل شناسایی نبوده تعداد کشته شدگان حادثه چهار نفر اعلام شده بود. 



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:زن,ایرانی,عقاب نیوز>شاهکار, | 5:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۴۹ را به محل حادثه در خیابان كارگر شمالی، خیابان زره پوش اعزام كرد...
ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۴۹ را به محل حادثه در خیابان كارگر شمالی، خیابان زره پوش اعزام كرد.
موسی مصطفوی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد حادثه گفت: خودرو سواری به رانندگی زن ۳۵ ساله ای پس از عدم كنترل آن توسط راننده، از داخل پاركینگ به داخل حیاط سقوط کرد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: این خودرو پس از طی مسیری درحدود ۵ متردر پارکینگ، ناگهان از ارتفاع سه متری به داخل حیاط سقوط کرد ودر حالت عمودی متوقف ماند.

مصطفوی در مورد چگونگی عملیات نیروها اظهار داشت: آتش نشانان با توجه به وضعیت خودرو که به صورت عمودی قرار داشت بلافاصله با استفاده از ابزار نجات و تجربه و مهارت خود توانستند این خودرو را مهارکرده و از سقوط آن به داخل حیاط جلوگیری کنند.


این فرمانده آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی سرانجام با رعایت كامل نكات ایمنی، این خودرو را به بالا كشیده و از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری كرده و این وسیله نقلیه راصحیح و سالم تحویل مالك آن دادند.



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 11:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

درگیری دو راننده «بنز» و «بی‌ام و» در بلوار سعادت آباد به مرگ راننده «بنز» و بستری شدن راننده «بی‌ام و» انجامید.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، پلیس پایتخت، ساعت 1:40 بامداد شنبه در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و نزاع رانندگان دو خودرو «بنز» و «بی ام و» در بلوار سعادت آباد تهران، ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران در صحنه تصادف، شاهدان عینی اظهار داشتند که رانندگان دو خودرو حین عبور از بلوار سعادت آباد به علت وقوع یک تصادف جزئی با هم درگیر شدند که در این میان راننده خودروی «بنز» با قمه به سمت راننده «بی ام و» حمله ور شده و وی را مجروح می‌کند و پس از آن راننده «بی ام و» به سوی خودروی خود دویده و پس از سوار شدن راننده بنز را زیر گرفته و تا قبل از رسیدن ماموران با به جای گذاشتن خودرو از محل متواری می‌شود.

با ثبت اظهارات شاهدان عینی بلافاصله ماموران اقدام به اجرای طرح "مهار" می‌کنند که دقایقی پس از حادثه و چند خیابان آن طرف‌تر خودروی مورد نظر، توسط گشت کلانتری 134 راننده متواری دستگیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشات دریافتی، راننده خودرو «بنز» نیز به علت شدت تصادف در بیمارستان فوت می‌کند و راننده «بی‌ام و» نیز به دلیل شدت جراحات وارده هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 8:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جوان کینه‌جو که دوستش را با شلیک گلوله در خیابان فرشته به قتل رسانده و اقدام به سرقت اموال مقتول از جمله خودروي 300 میلیونی وي كرده بود از سوی کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
 
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از پليس آگاهي تهران، بامداد چهارم دي ماه سال جاري از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110، وقوع يك فقره فوت مشكوك در خيابان فرشته ـ خيابان مريم شرقي به كلانتري101 تجريش اعلام شد.
 
با حضور مأموران كلانتري در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد جواني به هويت "دانيال. م" ( 24ساله ) به علت اصابت گلوله از ناحيه پشت سر به قتل رسيده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:, | 10:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بوده است و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد.

 

 

نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است.

 

نهاوندیان درباره‌ی نحوه اجرایش گفته بود: یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند ولی اینها مصداق هر کسی از ظن خودشد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم.

 

او در پاسخ به اینکه آیا سهم مخاطب از اجرایتان را پرداخته‌اید؟ هم گفته بود: با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم. مردم سرزمین مقدس ایران خیلی لایقند که همه چیز داشته باشند، ولی من همه توانمندی‌ها را ندارم. مردم سرزمین ما وارث مردان بزرگی همچون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

 

مرحوم نهاوندیان که در زمان حیاتش دل پری از زخم‌هایی که از اجرا خورده‌ بود، داشت، بیان این زخم‌ها را به صورت شعر گفته بود:

 

نیمه شب و من تازه نفس/ ره خوابم زد و ماندم بیدار/ ریخت از پرتو لرزنده شمع سایه درخت، گلی بر دیوار/ همه گل بود ولی روح نداشت/ سایه‌ای مضطرب و لرزان بود/ چهره‌ای سرد وغم‌انگیز و سیاه/ سرگردان بود/ شمع خاموش شده از تیزی باد/ چیزی از سایه بر دیوار نماند/ کس نپرسید کجا رفت/ که بود/ که دمی چند در اینجا گذراند/ این منم خسته در این کلبه تنگ/ ولی فدای یک لبخند مردم.

 

همیشه به خودم می‌گویم نیما دریای آرامی است که ناخدای قهرمان نمی‌خواهد.

 

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.

 

جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:زلزله,بیرجند,عقاب نیوز,, | 9:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ساعت 20:38 دقیقه امشب ‌‌زلزله‌ای به قدرت 5.5 دهم ریشتر ‌در طول جغرافیایی 59.54 و عرض جغرافیایی 33.50 و عمق 9 زهان خراسان جنوبی را لرزاند.

شدت این زمین‌لرزه به حدی بود که تمام مردم از وحشت به خیابان‌ها ریخته‌اند.



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:آتش سوزی,عقاب نیوز,, | 9:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریقی در ساختمان ۷ طبقه خبر داد و گفت: ۳ نفر در این حادثه گرفتار شدند که آتش‌نشانان آنها را خارج کردند.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی در ساختمان ۷ طبقه/ ۳ نفر گرفتار شدند

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه شب گذشته حریقی در یک ساختمان 7 طبقه رخ داد گفت: یکی از واحدهای این ساختمان که تبدیل به انباری وسایل سیسمونی کودک شده بود دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه 3 ایستگاه به همراه گروه امداد و نجات و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، گفت: این حادثه در خیابان بهار جنوبی بین سمیه و طالقانی رخ داد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی‌ راه‌پله‌های این ساختمان را دود فرا گرفته بود و 3 نفر گرفتار شده بودند که آتش نشانان آنها را خارج کردند یکی از مصدومین حالش وخیم بود ولی الباقی بهتر بودند.

وی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:, | 10:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیم محبوبش برابر داماش گیلان و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل جان باخت.

به گزارش فارس، بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت یکی از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتی در ورزشگاه  دچار حمله قلبی شد و به دلیل اینکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت، با ماشین شخصی و با تاخیر به بیمارستان رازی شهر منتقل شد و در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
حبیب رفعتی ساجدی 21 ساله نام این هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.
 
در پایان مسابقه هواداران استقلال را چند دقیقه در ورزشگاه نگه می‌دارند تا ابتدا هواداران تیم میزبان از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقیقه نیز آمبولانس و نیروهای امدادی ورزشگاه را ترک کرده بودند.
 
استقلال در آخرین دیدار نیم‌فصل میهمان تیم داماش گیلان بود و در صورت تساوی هم قهرمان نیم‌فصل می‌شد؛ اما آبی پوشان تهرانی با یک گل شکست خوردند.



تاريخ : 9 / 9 / 1391برچسب:, | 10:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهردار شهریار از اطفای عملیات حریق در کارخانه رنگ اندیشه شهریار خبر داد.

علی حسینی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با تلاش مأموران آتش‌نشانی لحظاتی قبل اطفای حریق سوله‌های آسیب دیده کارخانه رنگ اندیشه به اتمام رسید.
 
وی ادامه داد: در این حادثه که با حضور سریع و به موقع ماموران آتش‌نشانی و نیروهای هلال‌احمر انجام شد،‌ مأموران با تلاش بی‌وقفه چهار نفر از زخمی‌ها که در یکی از سوله‌ها آسیب دیده بودند را نجات دادند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در صحنه، سبب شد تا آتش به نقاط دیگر از این کارخانه سرایت نکند افزود: در این حادثه فقط یکی از سوله‌ها آسیب دید و از انتشار آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد.
 
شهردار شهریار عنوان کرد: آمادگی بالای نیروهای آتش‌نشانی شهریار در اطفای حریق در حد بسیار مطلوبی بوده به نحوی که نیاز به کمک ایستگاه‌های دیگر نشد.
 
به گفته حسینی بی‌توجهی به اصول ایمنی و مخلوط کردن مواد شیمیایی و گاز حاصل از اسید، از دلایل این انفجار است که متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و خساراتی به برخی از منازل نظیر شکستن شیشه وارد شد.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:شهید,زخمی,سامرا,عقاب نیوز, | 4:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اسامی یک شهید و ۸ مجروح ایرانی حادثه انفجار ظهر امروز سامرا را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: اسامی یک شهید و ۸ مجروح ایرانی انفجار سامرا

مسعود اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: در حادثه انفجار ظهر امروز سامراء سعید عسگرنیا، معصومه محب حیدری، قربانعلی کرم‌پور، رقیه کرم‌پور، یوسف شیعه، رقیه مازوچیان، مهدی باغبانی نارنجی و محمد دانش‌ورنیا مجروح شده اند.

وی گفت: مجروحان این حادثه در حال حاضر در بیمارستانی در شهر بلد بستری هستند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

به گفته اخوان همچنین در این حادثه «ریحانه دارکوش» شهید شده است.

به گزارش فارس، این انفجار ظهر امروز در مسیر بین سامراء و بغداد در ایست و بازرسی منطقه امامزاده سید محمد رخ داده است که طی این حادثه 8 نفر مجروح و یک نفر شهید شده‌اند.



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:قطارزاهدان,سانحه,عقاب نیوز, | 5:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر
قطار مسافری زاهدان - تهران در محل ورودی ایستگاه نظر اباد یزد دچار سانحه شد.
به گزارش روابط عمومی راه اهن جمهوری اسلامی ایران، این قطار ساعت 23 و 50 دقیقه جمعه شب در محل ورودی ایستگاه نظر اباد یزد با خارج شدن لکوموتیو و دو واگن مسافری دچار سانحه شد.
دراین حادثه متاسفانه 3 نفر از کارکنان و یکی از مسافران این قطار جان باختند و 25 نفر دیگر زخمی شدند.
مجروحان با تلاش کارکنان راه اهن و واحد های امدادی استان به بیمارستان اعزام و بیشتر انها به صورت سرپایی مداوا شدند.
این قطار 324 مسافر داشت که به جز مجروحان بقیه به تهران اعزام شدند.
مسیر جایگزین برای تردد قطارها ، مسیر اردکان، جندق، بافق پیش بینی شده است و تردد قطارها طبق برنامه انجام خواهد شد.
گفتنی است با اعزام اعضای کمیسیون عالی سوانح راه اهن به محل، علت سانحه بررسی و به اطلاع هموطنان خواهد رسید.



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:ورزقان,زلزله,عقاب نیوز, | 1:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهرستان ورزقان آذربایجان شرقی امروز میزبان ۱۵ پس لرزه با میانگین قدرت دو ریشتر بود.

به گزارش مهر، با وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در روز چهارشنبه در آذربایجان شرقی به مرکزیت ورزقان تاکنون بیش از ۵۰ پس لرزه با میانگین قدرت دو ریشتر در مرکز لرزه نگاری کشور ثبت شده است که ۱۵ مورد آن مربوط به امروز بود.

با این حال زندگی عادی مردم در منطقه ارسباران ادامه دارد و دانش آموزان امروز در مدارس ورزقان بر سر کلاس های خود حاضر شده اند.

نیروهای امدادی هلال احمر در این شهرستان به حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع دوباره زمین لرزه آمادگی مقابله با اثرات آن وجود داشته باشد.

فرماندار ورزقان هم شرایط را عادی توصیف کرده و می گوید: ادارات در حال خدمت رسانی هستند و زندگی یومیه مردم روند عادی خود را طی می کند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ساعت ۴ صبح امروز یک خودروی سرقتی که سرعت بسیار زیادی داشت به کانکس کارگران پروژه صدر ـ نیایش برخورد کرد که بر اثر آن راننده خودرو کشته شد.

خبرگزاری فارس: برخورد شدید خودروی سرقتی با کانکس کارگران صدر ـ نیایش/ راننده کشته شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ساعت 4 صبح امروز یک خودروی سواری با سرعت زیادی که داشت به کانکس کارگران پروژه صدر ـ نیایش برخورد کرد.

در این حادثه راننده خودروی سواری کشته و یکی از کارگران صدر_نیایش نیز مجروح شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که خودرو سرقتی بوده است.



تاريخ : 17 / 8 / 1391برچسب:مصدومان,زلزله,عقاب نیوز, | 6:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: یوسف زارعی بعد از ظهر امروز در گفتگو با مهر اظهار داشت: 60 نفر از اهالی مناطق زلزله زده از صبح امروز تاکنون به بهداری این شهرستان مراجعه کرده اند که از این تعداد 28 نفر دارای مصدومیتی جدی و بقیه به خاطر استرس ، فشار بالا و ترس و مصدومیت جزئی به این مکان منتقل شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد هشت مصدوم به تبریز منتقل شده و بقیه به صورت سرپایی مداوا شده اند.

زارعی درخصوص علت این مصدومیت ها اظهار داشت : شکستگی از ناحیه سر ، دست و پا و مصدومیت هایی که در اثر دویدن افراد به خارج از خانه و مدارس ایجاد شده از جمله آسیب هایی است که مراجعه کنندگان داشته اند.

وی افزود: در میان مجروحان منتقل شده یک نفر دانش آموز وجود دارد که به دلیل آسیب زیاد از ناحیه پا به بیمارستان تبریز منتقل شده است.

معاون بهداری ورزقان از آمادگی کامل اکیپ های امدادی در این منطقه خبر داد و گفت: در خصوص اکیپ های درمانی در این منطقه هیچ مشکلی نداریم و آمبولانس های بهداری در این منطقه آماده ارائه خدمات به زلزله زدگان عزیز هستند.

وی در پایان خبر فوت یک نفر در جریان زلزله امروز را برخی رسانه ها منعکس کرده اند را تکذیب کرد.



عقاب نیوز :

عصر ایران - دقایقی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از موسسه زلزله شناسی آمریکا از وقوع یک زلزله 5/5 ریشتری در شمالغرب ایران خبر داد.

این زلزله یک ساعت پیش (ساعت 10 صبح) در منطقه ورزقان 51 کیلومتری شمالغرب تبریز به وقوع پیوسته است.

تعداد مصدومان زلزله امروز ورزقان به 50 نفر رسید/ 15 نفر دچار شکستگی پا و دست شدند

همچنین فارس نوشت: تعداد مصدومان زلزله صبح امروز ورزقان به 50 نفر رسید.

بر اثر زلزله صبح امروز ورزقان 50 نفر تا لحظه مخابره خبر مصدوم شده و در درمانگاه ورزقان تحت مدوا قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش، 15 نفر دچار شکستگی پا و دست شده‌اند که سفر ناز این مصدومان به بیمارستان‌های تبریز منتقل شده‌اند.

همچنین 35 نفر نیز دچار فشارهای عصبی و فشار خون و آسیب‌دیدگی از ناحیه سر شده‌اند که در درمانگاه ورزقان و چادرهای که در حال حاضر در حیاط درمانگاه تعبیه شده تحت مدوا قرار می‌گیرند.

زلزله 5 ریشتری اردبیل را هم لرزاند

همچنین دقایقی پیش زلزله‌ای با قدرت 5 ریشتر اردبیل را لرزاند.

این زلزله که کانون آن استان آذربایجان شرقی اعلام شده در اردبیل نیز احساس شد و تعدادی از همشهریان نگران از این موضوع خانه‌های خود را ترک کردند.
 



تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:, | 8:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: زلزله‌ای با قدرت 3.7 ریشتر صبح امروز شهر موچش از توابع شهرستان کامیاران را لرزاند.

خبرگزاری فارس: زلزله موچش کردستان را لرزاند

مدیر ستاد سوانح و حوادث غیرمترقبه استانداری کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تایید این مطلب اظهار کرد: این زلزله در ساعت 5 و 51 دقیقه صبح امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در منطقه موچش اتفاق افتاده است.

 

محمود اسفندیاری خاطرنشان کرد: اگرچه تیم‌ها ما به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند اما تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت اعلام نشده است.

 

لازم به ذکر است، 13 مهرماه امسال نیز زلزله‌ای با قدرت سه ریشتر در اطراف این شهر اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارتی را به دنبال نداشت.



تاريخ : 6 / 8 / 1391برچسب:, | 9:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: او سپس با فرار از محل جنایت به قم گریخت و ۶ ساعت پس از جنایت، با مراجعه به ماموران تسلیم شد.

بازپرس جنایی تهران او را برای بررسی سلامت روحی و روانی و همچنین اعتیاد به پزشکی قانونی معرفی کرد.

وي در اداره آگاهی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در تشریح حادثه گفت: مدتی بود صدایی در سرم به من دستور می‌داد که چه کارهایی را انجام دهم. روز حادثه نیز آن صدا از من خواست که با چاقو به مردم حمله کنم. ابتدا می‌خواستم از یک مغازه چاقو فروشی در مجیدیه چاقو تهیه کنم که موفق به این کار نشدم بعد هم وارد یک قصابی شدم و به بهانه خرید گوشت، خود را به چاقوی سلاخی قصاب رساندم.

به گزارش مهر،ضارب ادامه داد: مدتی نزد پدرم در یک کشتارگاه کار می‌کردم و به همین خاطر کار با چاقو را می‌دانستم. بعد از مجروح کردن مرد قصاب به خیابان آمده و هر فردی که در سر راهم بود، با چاقو می‌زدم، زن یا مرد بودن قربانیان برایم هیچ فرقی نداشت. آخرین قربانی من پسر قوی هیکلی بود که چاقو را گرفت من هم از محل متواری شدم. وقتی به خودم آمدم در قم بودم کمی در آن شهر پرسه زدم بعد هم به یک پاسگاه پلیس رفته و خود را تسلیم کردم.

پسر جنایتکار تصریح کرد: من در یک خانواده از هم پاشیده بزرگ شدم؛ اما نه سیگار می‌کشم و نه به مواد مخدر اعتیاد دارم حالا هم هیچ حسی نسبت به قربانیان خود ندارم.



تاريخ : 5 / 8 / 1391برچسب:, | 12:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :


فارس: صبح امروز دو مأمور نیروی انتظامی در سرباز ترور شدند.

به گزارش عصر هامون، بامداد امروز مهاجمان موتورسوار که مسلح به سلاح گرم بودند، دو مأمور انتظامی ایست و بازرسی پل سرباز را به رگبار بستند.

طی این اقدام دو مأمور نیروی انتظامی گروهبان یکم مسعود کاظم یوسف خانی و سرباز وظیفه علی گوهری‌فر به شهادت رسیدند.

چند روز قبل نیز یکی از کارمندان آموزش و پرورش این شهرستان نیز توسط راکب موتور سوار ترور شد.

شهرستان سرباز به مرکزیت شهر راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع است؛ این شهرستان از شمال به شهرستان زابلی و ایرانشهر و از طرف شرق به کشور پاکستان با حدود ۱۲۰ کیلومتر مرز مشترک، ازجنوب به شهرستان چابهار و از غرب به نیکشهر محدود می‌شود.



تاريخ : 29 / 7 / 1391برچسب:, | 9:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، 26 نفر از سرنشینان آن کشته و 18 نفر زخمی شدند.

خبرگزاری فارس: واژگونی اتوبوس راهیان نور 26 کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، منصور فیروزبخت با بیان این مطلب افزود: مسافران این اتوبوس دانش‌آموزان دختر در مقطع دوم دبیرستان و اهل شهرستان بروجن بودند که متأسفانه در مسیر بازگشت از منطقه راهیان نور دچار حادثه شدند.

وی افزود: تاکنون جسد 25 نفر از فوت‌شدگان حادثه واژگونی اتوبوس شناسایی شده است و برای شناسایی یک جسد دیگر منتظر دریافت اوراق هویتی از خانواده این دانش آموز هستیم.



تاريخ : 29 / 7 / 1391برچسب:, | 8:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

زاهدان پرس نوشت:
 
نوگروه تروریستی به نام  حرکت انصار ایران مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را بر عهده گرفت.
 
این گروه تروریستی طی اطلاعیه ای با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری معرفی کرده است.
 
این گروه در بیانیه اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد 1 مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه های سپاه در چابهار انجام داده است!
 
گفتنی است این گروه تروریستی یکی از شاخه های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می باشد.
 
لازم به ذکر است در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده اند.



تاريخ : 28 / 7 / 1391برچسب:, | 1:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش، در پی اقدام تروریستی در مقابل مسجد امام حسین (ع) چابهار، یکی از هموطنانمان به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: بسیج مانع ورود عامل تروریستی به مسجد چابهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لحظاتی پیش فردی با کمربند انتحاری در فاصله 400 متری مسجد امام حسین (ع) چابهار، خود را منفجر کرد.

در پی بروز این حادثه، یک بسیجی پایگاه مسجد امام حسین (ع) به نام «آسوده» به شهادت ‌رسیده و یک نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

به گفته شاهدان عینی، شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند.

«مرتضی آسوده» در این حادثه تروریستی به شهادت رسید و یکی دیگر از اعضای بسیج این مسجد به نام «بَزی» که زخمی شده است.

 در پی وقوع این اقدام کور تروریستی، تعدادی از رهگذران و افراد انتظامی نیز زخمی شده‌اند.



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 12:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان گفت: سرخه از صبح امروز شاهد 2 زمین لرزه به قدرت 3.3 و 2 درجه در مقیاس ریشتر بود.

احمد طاهری در گفتگو با مهر، ضمن تایید وقوع دو زمین لرزه در شهر سرخه از توابع شهرستان سمنان، اظهار داشت: اولین زلزله در ساعت هفت و 35 دقیقه صبح با قدرت 3.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین "ریشتر" و دومین زلزله به قدرت 2 "ریشتر" در ساعت 9 و 15 دقیقه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، موقعیت جغرافیایی اولین زمین لرزه را 35.41 درجه شمالی و 53.20 درجه شرقی ثبت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان همچنین افزود: دومین زمین لرزه نیز در موقعیت جغرافیایی 35.41 درجه شمالی و 53.19 درجه شرقی ثبت شده است.

طاهری با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه ها در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: زلزله ساعت 7 و 35 دقیقه صبح در شش کیلومتری سرخه، 25 کیلومتری سمنان، 37 کیلومتری مهدیشهر و 196 کیلومتری تهران رخ داده است.

وی همچنین در خصوص موقعیت مکانی زمین لرزه دوم سرخه که به قدرت 2 "ریشتر" در ساعت 9 و 15 دقیقه رخ داده است، افزود: این زمین لرزه نیز در شش کیلومتری سرخه، 26 کیلومتری سمنان، 37 کیلومتری مهدیشهر و 195 کیلومتری تهران به وقوع پیوست.

مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان در خاتمه تصریح کرد: این چندمین بار در طول هفته جاری است که زمین در این استان می لرزد.

در روز یک شنبه همین هفته نیز دور زمین لرزه دیگر با قدرت 3.4 درجه امواج درونی زمین "ریشتر" در ساعت 13 و 49 دقیقه و 54 ثانیه مجن حوالی شهرستان شاهرود و دیگری به قدرت 2 ریشتر، شهرستان مهدیشهر از توابع استان سمنان را در ساعت 17 و 26 دقیقه و 14 ثانیه را لرزانده بود.



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 12:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان گفت: سرخه از صبح امروز شاهد 2 زمین لرزه به قدرت 3.3 و 2 درجه در مقیاس ریشتر بود.

احمد طاهری در گفتگو با مهر، ضمن تایید وقوع دو زمین لرزه در شهر سرخه از توابع شهرستان سمنان، اظهار داشت: اولین زلزله در ساعت هفت و 35 دقیقه صبح با قدرت 3.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین "ریشتر" و دومین زلزله به قدرت 2 "ریشتر" در ساعت 9 و 15 دقیقه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، موقعیت جغرافیایی اولین زمین لرزه را 35.41 درجه شمالی و 53.20 درجه شرقی ثبت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان همچنین افزود: دومین زمین لرزه نیز در موقعیت جغرافیایی 35.41 درجه شمالی و 53.19 درجه شرقی ثبت شده است.

طاهری با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه ها در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: زلزله ساعت 7 و 35 دقیقه صبح در شش کیلومتری سرخه، 25 کیلومتری سمنان، 37 کیلومتری مهدیشهر و 196 کیلومتری تهران رخ داده است.

وی همچنین در خصوص موقعیت مکانی زمین لرزه دوم سرخه که به قدرت 2 "ریشتر" در ساعت 9 و 15 دقیقه رخ داده است، افزود: این زمین لرزه نیز در شش کیلومتری سرخه، 26 کیلومتری سمنان، 37 کیلومتری مهدیشهر و 195 کیلومتری تهران به وقوع پیوست.

مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان در خاتمه تصریح کرد: این چندمین بار در طول هفته جاری است که زمین در این استان می لرزد.

در روز یک شنبه همین هفته نیز دور زمین لرزه دیگر با قدرت 3.4 درجه امواج درونی زمین "ریشتر" در ساعت 13 و 49 دقیقه و 54 ثانیه مجن حوالی شهرستان شاهرود و دیگری به قدرت 2 ریشتر، شهرستان مهدیشهر از توابع استان سمنان را در ساعت 17 و 26 دقیقه و 14 ثانیه را لرزانده بود.



تاريخ : 24 / 7 / 1391برچسب:, | 7:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، یک منبع آگاه در پلیس تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و پیشگیری تهران بررسی موضوع و دستگیری عامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد عامل جنایت بلافاصله پس از قتل یک شهروند و مجروح کردن 11 نفر از محل گریخته است، با شناسایی هویت قاتل کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی مکان های تردد قاتل انجام دادند و هم اکنون با اقدامات صورت گرفته به زودی این فرد شناسایی و دستگیر می شود.
 
وی ادامه داد: متاسفانه بار دیگر شاهد وقوع جنایتی درپی استفاده از مواد مخدر صنعتی هستیم. این جنایت نیز درپی توهم یک معتاد پس از مصرف مواد مخدر صنعتی رخ داد.
 
این مقام مسئول افزود: خوشبختانه اکنون وضعیت در خیابان های اطراف محل حادثه عادی است و شهروندان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.



تاريخ : 22 / 7 / 1391برچسب:, | 8:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر از جان باختن هفت نفر در سیل شب گذشته بهشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: سیل در مازندران 7 قربانی گرفت/ تقاضای کمک از شهرستان‌های همجوار

محمدرضا البرزی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: بارش باران از ساعت 45 دقیقه بامداد امروز آغاز و بلافاصله مدیران عضو ستاد بحران شهرستان فراخوان شدند.

وی افزود: جلسه ستاد بحران راس ساعت دو بامداد تشکیل و اقدامات اولیه با حضور نیروهای زیر مجموعه ستاد آغاز شد.

فرماندار بهشهر در ادامه گفت: طی تماسی که با استاندار مازندران داشتیم و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با معاونت عمرانی استاندار، شهرستان‌های دیگر در حال ارسال ادوات راهداری و راهسازی برای پاکسازی نقاط سیل زده هستند.

این مسئول تصریح کرد: ارتفاعات جنوب شهر و مرکز شهر بیشترین نقاط آسیب بودند و در حادثه سیل بامداد امروز، هفت تن از همشهریان ما جان باختند.

به گزارش فارس، هم‌اکنون باران در نقاط شهری بهشهر در حال باریدن است که نسبت به بارش بامداد امروز از شدت بسیار کمتری برخوردار است.

هم اکنون فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در نقاط حادثه خیز حضور دارند.



تاريخ : 21 / 7 / 1391برچسب:, | 6:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

جنگلهای البرز مرکزی در منطقه مرزن آباد چالوس دچار حریف شد.

فرماندار چالوس در گفتگو با مهر در زمینه این آتش سوزی گفت: آتش سوزی عصر امروز در دو منطقه "گیجان" و "دلیر" منطقه کوهستانی مرزن آباد رخ داد.

سید قدیر رضایی افزود: با توجه به صخره ای بودن منطقه آتش گرفته ، اطفای حریق سخت و دشوار است.

وی بیان کرد: نیروهای مردمی به همراه نیروهای منابع طبیعی در حال حاضر در منطقه حضور دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: میزان و وسعت آتش سوزی فعلا مشخص نیست.

وی در پایان گفت: با توجه به تغییر شرایط جوی امیدواریم با بارش باران شاهد قطع آتش سوزی باشیم.



تاريخ : 21 / 7 / 1391برچسب:, | 2:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

وقوع یک حادثه آتش سوزی خفیف در پالایشگاه نفت تهران منجر به سوختگی شدید سه نفر از کارکنان این مجموعه شده است.

به گزارش مهر، روز پنج شنبه 20 مهر ماه انجام یکسری تغییرات فنی در مسیر وکیوم باتوم (خوراک تولید قیر) در واحد تقطیرپالایشگاه نفت تهران منجر به یک حادثه جانی در این واحد پالایشگاهی شده است.

بر اثر این حادثه، یک آتش سوزی جزئی در این واحد پالایشگاهی حاشیه پایتخت به وقوع می پیوندد که بلافاصله با حضور نیروهای امداد و آتش نشانی این آتش سوزی مهار می شود.

گستره این حادثه آتش سوزی وسیع نبوده است به طوری‌که در حال حاضر تمامی واحدهای فرآیندی پالایشگاه نفت تهران در مدار بهره برداری قرار دارند.

با این وجود وقوع این آتش سوزی منجر به سوختگی شدید سه نفر از کارکنان پالایشگاه نفت تهران که در منطقه این طرح عملیاتی مشغول به کار بوده، شده است.

در حال حاضر تولید فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه نفت تهران به صورت عادی در حال انجام است و مشکلی در فعالیت این واحد پالایشگاهی گزارش نشده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات بیشتر وقوع این حادثه در پالایشگاه نفت تهران ادامه دارد.



تاريخ : 19 / 7 / 1391برچسب:, | 9:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش شهر شیراز لرزید.

خبرگزاری فارس: شیراز لرزید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در ساعت 20:26 دقیقه امشب شهر شیراز لرزید و تا این لحظه از خسارت‌های احتمالی این زلزله گزارشی نرسیده است.

مرکز زلزله‌نگاری کشور بزرگی این زلزله را 4.8 ریشتر ثبت کرده و همچنین عمق این زلزله 10 کیلومتر ارزیابی شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی 52.5 درجه و عرض جغرافیایی 29.2 درجه در 43 کیلومتری جنوب شیراز رخ داده است.

زمان این زلزله ساعت 20:26 دقیقه و 32 ثانیه بوده است و همزمان با این زلزله شهروندان شیرازی منازل خود را به سمت فضای باز ترک کردند.



تاريخ : 19 / 7 / 1391برچسب:, | 1:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدير روابط عمومي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با بيان اينكه 11 چادر در حريق بامداد امروز روستاي قرهجا سوخت گفت: پيرزني 75 ساله نيز در اين حريق جان خود را از دست داد.
 
حسين درخشان در گفت و گو با ايسنا،‌ در تشريح جزئيات آتش‌سوزي در چادرهاي زلزله‌زدگان در روستاي قرهجا از توابع شهرستان هريس گفت: در ساعت 3 بامداد چهارشنبه وقوع يك فقره آتش‌سوزي در چادرهاي اسكان موقت زلزله‌زدگان گزارش شد.
 
وي با بيان اينكه در اين حريق 11 چادر در آتش سوخت گفت: متاسفانه يك پيرزن 75 ساله كه نتوانسته بود از چادر خارج شود در اين آتش سوخت.
 
مدير روابط عمومي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر با بيان اينكه در اين چادرها براي گرما از هيتربرقي استفاده مي‌كردند گفت: به علت نوسانات برق و خرابي كابل‌هاي برق اين مشكل بوجود آمد.
 
درخشان با بيان اينكه روستاي قرهجا داراي 300 تن جمعيت است، گفت: اين روستا در زلزله اخير 70 درصد دچار تخريب شده بود.



تاريخ : 19 / 7 / 1391برچسب:, | 2:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش بولتن به نقل از وفا ، این قضیه در مشهد اتفاق افتاده و احتمال داره در شهرهای بزرگ دیگه هم باشه که بی خبریم.

 
آقا به همراه خانومش با اتومبیل پراید به این خیابون برای خرید میرن. آقا برای کاری از ماشین پیاده میشه و به خانومش میگه تو مانتو فروشی ها چرخی بزنه تا اگه مورد دلخواهش پیدا شد به آقا تک زنگ بزنه تا بیاد ببینه اما بعد از تمام شدن کار آقا .
 
http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/12-10/09/8643-29219.jpg
خبری ازخانم نمیشه آقا نگران میشه و دنبالش میگرده . یکی دو ساعت طول میکشه و بسیار نگران به ۱۱۰ اطلاع میده و میگه خانوم من اینجا گم شده و موبایلشم جواب نمیده پلیس به این منطقه میرن و میگردن و خیابونا رو هم میبندن اما به نتیجه نمیرسن . بعد دو ساعتی گشتن به یکی از مغازه ها مشکوک میشن . داخلش میرن و میبینن همه چیز عادیه و فروشنده ها هم دو تا خانم هستند.
 
سربازا مشغول گشتن میشن که ناگهان یکی از سربازا در اتاق پرو باز میکنه میبینه چیزی توش نیست اما وقتی پاشو داخل اتاقک میزاره احساس غیر عادی زیر پاش میکنه و میبینه روزنه نور کوچیکی ازش پیداست .
 
دوباره همون فروشگاه رو با دقت بیشتری میگردن تا میبینن ه دکمه زیر میز فروشندست . دکمه رو فشارش میدن میبینن بله !! کف اتاق پرو به صورت آسانسوری میره پایین و اینکه کجا میره؟
 
پایین (زیر زمین ) مجهز بودهه به تشکیلات پزشکی و …. دکتر و .. که بعد از بیهوشی قربانیان (عموما زنان تنهاو ساده لوح) اقدام به خارج کردن کلیه اونها میکردن!
 
تمام ماجرا در ضمیمه تپش روزنامه جام جم امده شاید شماها شنیده باشین اما اگه کسی نشنیده براش تعریف کنید و هیچ وقت تو اینجور جاها تنها نرید.